Googlede Ara

KİRAZ MEVSİMİ ÖYKÜ (ÖZGE GÜREL) KİMDİR - ÖZGE GÜREL KİM KAÇ YAŞINDA BİYOGRAFİ VE RESİMLERİ


- Reklamlar -
KİRAZ MEVSİMİ ÖYKÜ KİMDİR...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aiittir.
Ekranların sevilen dizisi Kiraz Mevsimi yeni bölümleri ile ekrana gelmeye devam ediyor. Her hafta ilgi ile izlenerek birinci olan Kiraz Mevsimi dizisi konusu kadar oyuncu kadrosu ile de oldukça beğenilen ve dikkat çeken diziler arasında.

Kiraz Mevsimi oyuncuları arasında olan Özge Gürel dizinin en begenilen isimlerinden biridir. Kiraz Mevsimi dizisinde Öykü Acar karakterini canlandıran Özge Gürel dizide
22 yaşında tekstil ve moda tasarımı bölümü son sınıf öğrencisi canlandırmaktadır.
15 yaşında Cem adında bir erkek kardeşi vardır. Babası, Öykü daha çocukken onları başka bir kadın için terk etmiş ve bir daha geri dönmemiştir. Öykü yetenekli ,doğal ,yardımsever ve dürüst bir genç kızdır. En büyük hayali ileride başarılı bir modacı olmak ve çocukluğundan beri aşık olduğu Mete ile evlenmektir.
Peki medcezir dizisi ada karakterini canlandıran özge gürel kimdir, kaç yaşındadır, boyu kilosu, medcezir dizisi ada gerçek adı ne, kaç yaşında, kimdir gibi soruların cevaplarını sizler için derledik.

KİRAZ MEVSİMİ OYUNCULARI İÇİN TIKLAYINIZ>>>

bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aiittir.
Kiraz Mevsimi Öykü (Özge Gürel) Kim

Kiraz Mevsimi dizisinde Öykü karakterini canlandıran Özge Gürel 5 Şubat 1987 yılında İstanbul da doğmuştur. Güzel oyuncu Özge Gürel Silivrili bir ailenin kızı. Babası emekli, annesi ev hanımı Üç kız kardeşler, Kardeşlerinden biri Silivri'de butik işletiyor. Diğeri evli. Özge liseyi bitirene kadar Silivri'de yaşamış Özge Gürel, ailesinin en büyük hedefi kızlarının iyi eğitim görmesi ve iyi bir meslek sahibi olması olduğunu söylüyor.
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aiittir.
Genç oyuncu Özge Gürel Beykent Üniversitesi'ne uluslararası ticaret bölümü mezunudur. Silivri'de yaşarken oyunculuk ile herhangi bir hayali olmayan Özge o dönem kamera arkasıyla ilgilenmeye, önce oyunculuk sonra oyuncu yönetimi dersleri almaya başlamış. Özer Ferit'ten ders almaya başlayan başarılı oyuncu Özge Gürel İki-üç ders almış ve o sırada Kızım Nerede dizisinin deneme çekimlerine katılmıştır.
İlk oyunculuk deneyimini bu dizi ile yapan güzel oyuncu Şu anda çok çalışıyor, dans ve şan dersi alıyor, diksiyon çalışıyor. Medcezir dizisinde Ada karakterini canlandırarak büyük beğeni toplayan Özge Gürel şimdilerde Kiraz Mevsimi dizisinde Öykü karakteri ile izleyenlerin karşısına çıkmıştır.


AYAZ VE ÖYKÜ FOTOĞRAFLARI>>>


Özge Gürel Resimleri
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aiittir.




              



özge gürel kimdir, özge gürel kaç yaşında, özge gürel boyu ve kilosu, özge gürel saç rengi, özge gürel biyografi, medcezir dizisi ada, kiraz mevsimi, kiraz mevsimi öykü kim, kiraz mevsimi öykü karakteri kimdir, kiraz mevsimindeki öykü kim, kiraz mevsimideki öykü gerçekte kim, medcezir ada resimleri, kiraz mevsimi izle, kiraz mevsimi başroldeki kız kim, kiraz mevsimi dizi oyuncuları, kiraz mevsimi başrol oynayan öykü kim, kiraz mevsimi öykü resimleri, kiraz mevsimi kaç yaşında nereli, kiraz mevsimi öykü kıyafetleri, kiraz mevsimi öykü resimleri, kiraz mevsimi öykü boyu kilosu bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aiittir.
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , ,

75 yorum:

  1. çok güzel maşallah allah nazarlardan saklasın ayazla mutluklar

    YanıtlaSil
  2. cok guzel yaaa

    YanıtlaSil
  3. çok güzel CENABI ALLAH sahibine bağışlasın amin.oynadığı karakterde özgeye çok yakışmış.başarılar diyorum.

    YanıtlaSil
  4. dizinin başrol oyuncusu ama hiç iyi rol yapamıyor, abartılı mimikler yapıyor. en iyi oynayan nilperi ve aras ( şeyma ve emre)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şeyma çok sinsi herkeze yalan söylüyo öykünün hayalleriyle oynuyo çok kötü bi kız meteyi kandırıyo ama bende öyküyle metenin sevgili olmasını istemem öykü ve ayaz daha çok yakışıyo bide ayaz çok şımarık ve gıcık (iyi anlamda) :D

      Sil
    2. İyi misin en güzel rolü oykü yapıyo seymanın fazla rolü yok en güzel rolleri ayaz ve oykü yapıyor .

      Sil
  5. Ozellikle yuzu cpk ama cok guzel masum saf bir yuzu va basarilarinin devamini dilerim

    YanıtlaSil
  6. Ya şu Öyküyü hiç sevmiyorum iyi oynayamıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. e o zaman niye özge gürel i araştırıyosun nefret ettiğin halde bana katılıyorsanız cevap yazzn ;)

      Sil
    2. aynen salak iste :D

      Sil
  7. Cok guzel bir oyuncu.Ayazla birbirine cok yakisiyorlar.Seyma ile dostluklarini bitirse cok iyi olur.Bir de ki cok saf.Isde bu onu bitiriyor.Ama yine de bu dizi cok guzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENCEDE YHA SEYMAYI GERCEKTE GÖRMIYYYYYIIIIM BN.

      Sil
    2. Bence oyku ve ayaz karakterleri cooooooooooooook sirinler

      Sil
  8. Ya bu kizi herseyden heekesden cok seviyorum. Herseyime bedel. Bi kere görsem resim cekilsem.s ne iyi olurdu coook güzel sempatik tatli kiiz askmaskm :)
    -DUYGU GÜNGÖRR

    YanıtlaSil
  9. Oyku ye gicik oluyorum hic iyi rol yapamiyor ve cok gicik bir sesi var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çok seviyorum ve süper rol yapıyo

      Sil
  10. öykü seni çok seviyorum harikasın hep bu dizi sürsün ve sende hep bu rolde oyna 1 numaralı hayranınımmm...

    YanıtlaSil
  11. öykü ye iyi oynayamıyor ve çirkin sesi kötü diyenler önce kendine baksın bence muhteşem bir kız herşeyi tam fazlası var bu dizi için seçilen en iyi oyuncu ayazla birlikte çok yakışıyorlar...

    YanıtlaSil
  12. öykü bence bu diziye bu role seçilebilecek en iyi oyuncu olmuş başarılarının devamını dilerim

    YanıtlaSil
  13. Bu dizi hayatimda gordugum en guzel ''ask dizisi'' -''Kiraz mevsimi''..........''Oyku ve Ayaz '' cifti birbirine cok yakisiyor.Onlari cok seviyorummm.

    YanıtlaSil
  14. Bence çok güzel dizi. Başarılar.

    YanıtlaSil
  15. bu diziyi çok seviyorum tabi senide cuma gününü iple çekiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiraz mevsimi cumartesi günü bende iple çekiyorum

      Sil
    2. Ama önceden öyleydi

      Sil
  16. çeşke bende senin kadar güzel becerikli ve kabiliyetli olsam

    YanıtlaSil
  17. bu dizi muhteşem hiç bitmesin burdan fox tv ye sesleniom bu dizi ölümüne devam etsin

    YanıtlaSil
  18. bence hiç abartılı deilsin.çok doğalsın

    YanıtlaSil
  19. Oyku canim benim. Seni cok seviyorum.Sende olan oyunculuk yeteneyi belki de yillarin oyuncusunda yoktur.Ben boyle yetenek gormedim.Insanin hem boyle guzel,hem de boyle yetenekli olmsi buyuk bir şans olmali bence.Sana bravo diyorum baska bir sey diyomiyorum.Bu dizi bence hic bitmemeli,eger biterse Oyku de gider.Ben seni cok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evt ööykü ve ayaz çok yakışmış bence evlenin ayaza aşıgım

      Sil
  20. Canim benim senin haline cok uzuluyorum.O Seyma cadisi yuzunden basina gelmadik kalmadi.Insallah amacina ulasirsin.Ayazla ayrilmana da cok uzuldum.

    YanıtlaSil
  21. kiraz mevsimi çok güzel bir dizidir. her cuma akşa mı bu diziyi izliyorum

    YanıtlaSil
  22. özgee cokk tatlı ayrıca bı karakter bu kadarmı yakısır :D

    YanıtlaSil
  23. yalnız çok zenginim falan diyodu ama çok şaşırttı yanii ama herşey zenginlik değil canım :)

    YanıtlaSil
  24. özgeyi çok seviyorum çok tatlı ya bencce bu dizi devam etsin

    YanıtlaSil
  25. bence öykü ile ayaz birbirlerine çok yakışıyorlar

    YanıtlaSil
  26. bu dizi hiç bitmesin demi arkadaşlar

    YanıtlaSil
  27. bence çok sempatik bi kız :3

    YanıtlaSil
  28. bende öykü ben bayıldım nekadar çok takipcim var

    YanıtlaSil
  29. oyku çok guzel biri ve ayazla çok yakisiyorlar umarim bu dizi hiç bitmez

    YanıtlaSil
  30. Öykü yü çok seviyorum çok şeker

    YanıtlaSil
  31. Cumayi bekliyorum kiraz mevsimini izlemek icin .cok guzel dizi basarilar dilerim

    YanıtlaSil
  32. oyku gibi olmak isterim ve ona birazcik benziyorum

    YanıtlaSil
  33. Ozge Gurel yani dizideki adiyla Oyku Acar bnce guzel yetenekli ve sempatik bir kiz ayazla insallah evlenirler ;-) <3

    YanıtlaSil
  34. BNENCE KIZ TAS DEGIL METOR AYAZLA COK YAKISIYOR DIGENLERRRRRRR

    YanıtlaSil
  35. OYKU SANA HASTAYIMM INSALLAA H AYAZLA EVLENIRSINIZ MELEK GI KIZ BEN CE TATLI SEYTAN DEGIL MELEKKK

    YanıtlaSil
  36. bu dizi çok güzel bence bu dizi hiç bitmesin öykü ve ayaza bayılıyoruuuummmm inş öykü ve ayaz barışır

    YanıtlaSil
  37. Her hafta kiraz mevsimi dizisinin gelmesini iple çekiyorum

    YanıtlaSil
  38. öykü çok güzel ayz çok yakışıklı süpersiniz inşalllah gerçek hayattada birlikte olursunuz

    YanıtlaSil
  39. Harikalar en sevdigim dizi kiraz mevsimi

    YanıtlaSil
  40. seni çok seviyorum nazlı şeytannnnnnnnn hem güzelsin tatlısın seni çoook seviyorum ben azra ağaoğlu

    YanıtlaSil
  41. o benim kuzenim kimse bilmiyor yazmıyor internette ama o benim o benim canım ablam aşkım ben sıla gürel

    YanıtlaSil
  42. Oyku cok tatli cok guzel ayazla bir-birlerine cok yakisiyorlar

    YanıtlaSil
  43. seni seviyom üykö

    YanıtlaSil
  44. çok seviyorum yaaaa <3

    YanıtlaSil
  45. yaa varya ben bu yapımcıları anlamıyorum dizi süper gidiyo reyting iii dizinin gidişatını bozuyolar hep mesela derin nie geliyoki hep ayaz la öykü nün arasını bozdu gerizekalı üstelik şimdi de öykü yü kaçırdı aptal çok soğuk bir tip yaa çok itici ne gerek vardı kadroya onuda almaya zaten ÖYKÜ ve AYAZ birbirine çok yakışıyo yaa inşallah gerçek hayatta sevgili olurlar ya inşalla ben onların çoook büyük hayranıyım ............

    YanıtlaSil
  46. işşallah evlenirler zaten reklamdada öyle gösteriyo ve ÖYKÜ ile AYAZ çoook yakışıyo öykü mete ile sevgili olsa çok kötü olurdu bence

    YanıtlaSil
  47. Özge gürel prensesler gibi ve ayazla çok yakişiyorlar işallah evlenirler

    YanıtlaSil
  48. canım benim sen benim hayranımsn veayaz birbirinize çok yakışıyorsunuz öyküüüüüüüüüüüüüü

    YanıtlaSil
  49. ayaz ve oykuyu cok seviyorum onlarııııııııııı sevmiyenler gerizekalı zaten bazıları ozge gureli sevmiyor ama daha siz filimden bile anlamıyorsunuzzzzzzz boos booo konusmaya yarıyorsun bebekler yazık size ne diyyyiyim hepiminiz korkak tavuksunuz daha konusmıyatim serkan cay oglllunnnun hayranıyım ve ozge gurelllllin hadeb bbbbbbbay size hhaa bir daha bisey duyarsam sizi olduuuuurrrruuuurrrummmmmmmmm

    YanıtlaSil
  50. birbirlerine cok yakısıyorlar onların hayranıyım

    YanıtlaSil
  51. Çok Seviyorum Özgem Özgem Özgem Özgem SeniÇokSeviyorumÇokSeviyorum

    YanıtlaSil
  52. Rolünü cok beğeniyorum cok tatlısın

    YanıtlaSil
  53. Ozgenın rolunu cok beğeniyorum cok sevıyorum

    YanıtlaSil
  54. bence çok saf oynuyor içinden konuşuyor ve çok saçma haraketleri var..

    YanıtlaSil

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com