Googlede Ara

EMRE AYDIN EYVAH ŞARKI SÖZLERİ - EYVAH ŞARKISI ŞARKI SÖZLERİ EMRE AYDIN


- Reklamlar -
emre aydın eyvah şarkı sözleri, eyvah şarkısı sözleri emre aydın, emre aydının yeni klip şarkısının adı ne, emre aydın ilk klibini hangi şarkıya çekti, emre aydın eyvah dinle, emre aydın eyvah sözleri, emre aydın yeni albüm şarkıları sözleri, emre aydın yeni şarkısının sözleri, emre aydın klip şarkısının sözleri, emre aydın şarkı sözleri

Türkiye'nin sevilen sanatçıları arasında olan Emre Aydın yeni ''Eylül Geldi Sonra'' albümünü sevenleri ile buluşturdu. Başarılı sanatçı Emre Aydın yeni albümünde 10 şarkı yer alıyor. Yeni albümünde bir de eski parça seslendiren sanatçı Sezen Aksu'nun Belalım şarkısı ile dikkatleri çekmiştir.

Eylül Geldi Sonra albümü ile müzik marketlerde yerini alan Emre Aydın yeni albümünün ilk klip şarkısı olan Eyvah şarkısı şu sıralar en çok izlenen video klip olmuştur. Sizlere bu yazımızda Emre Aydın'ın eyvah şarkısı sözlerini paylaşacağız.



Emre Aydın Eyvah Şarkı Sözü 

Bıraktım cümleleri iyi ol artık diye
Daha fazla kısalmasın gündüzler diye
Yalan değil bittim ben de paramparça kalbim
Ve söz verdim çıkmam yoluna

Ama çok zor dayanmak
Saat sabah beş ise
Bıkmışsan ve İstanbul'daysan
Beni yakan İstanbul'daysan

İçimde deprem yine, eyvah
Halim yok hiç artık eyvah, eyvah
Düşüyor sustuklarım gözlerimden, yine eyvah
Haberin yok yine, eyvah

Söz: Emre Aydın
Müzik: Shimon Buslika


.
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com