Googlede Ara

ZAKKUM BEN NE YANGINLAR GÖRDÜM ŞARKI SÖZLERİ - ZAKKUM YENİ KLİP ŞARKISI VE SÖZLERİ


- Reklamlar -
zakkum ben ne yangınlar gördüm şarkı sözleri, zakkum yeni klip şarkılarının sözleri, zakkum, zakkum ben ne yangınlar gördüm dinle, zakkum yeni klip şarkısı dinle, zakkum dinle, zakkum her gün sonbahar şarkısı, zakkum yeni albüm şarkı sözleri, şarkı sözleri, yeni şarkılar ve sözleri, 2014 yeni klipler, zakkum yeni klibi


Müzik dünyasının sevilen grubu olan Zakkum yeni albümleri Her Gün Sonbahar ile sevenlerinden büyük ilgi görmüş durumda. Her Gün Sonbahar adlı yeni albümlerinde 13 şarkı bulunan Zakkum'un ilk video klipleri albümle aynı ismi taşıyan her gün sonbahar adlı şarkıya gelmişti.

Zakkum, Her Gün Sonbahar albümünün ikinci video kliplerini Ben Ne Yangınlar Gördüm adlı şarkıya çektiler. Zakkum'un yeni albümündeki tüm şarkıların sözleri Cem Senyücel’e, tüm müzikler ise Yusuf Demirkol’a ait.

Sizlere bu yazımızda Zakkum'un yeni klibi olan Ben Ne Yangınlar Gördüm şarkısının çok sevilmesi ve şarkının sözlerinin merak edilmesi üzerine Yazımızın devamında Zakkum Ben Ne Yangınlar Gördüm şarkısının sözlerini bulabilirsiniz.


Zakkum Ben Ne Yangınlar Gördüm Şarkı Sözleri

Sen bana bakma, İlk değil bu.
Gidenin kazandığı, Hileli bir oyun bu.
Sen bana bakma,
Belki de en doğrusu bu.
Ben sonbaharım,
Döktüğüm son yaprak bu.

Ben ne yangınlar gördüm,
Öylece bırak beni.
Sen ateşten korkarsın,
Kaç kurtar kendini.
Ben ne yaralar aldım,
Hiç biri öldürmedi.
Sen de git,
Unut beni…

Sen bana bakma,
İlk değil bu.
Gidenin kazandığı
Hileli bir oyun bu.
Sen bana bakma,
Belki de en doğrusu bu.
Ben sonbaharım,
Döktüğüm son yaprak bu.

Ben ne yangınlar gördüm,
Öylece bırak beni.
Sen ateşten korkarsın,
Kaç kurtar kendini.
Ben ne yaralar aldım,
Hiç biri öldürmedi.
Sen de git, Unut beni..


Şarkı Hakkında YORUM Yapabilirsiniz.

.
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com