Googlede Ara

KIZ SKYPE ADRESLERİ - SKYPE BAYAN ADRESLERİ


- Reklamlar -
sky adresleri, bayan skype adresleri, dul bayan skype adresleri, popüler skype adresleri, skyp bayan adresleri, 2014 güncel skype adresleri, skype 2014 adres, skype, skype görüntülü konuşma, skype adresleri ekleme, skype yeni adres bulma


Bir zamanların popüler mesajlaşma ve görüntülü konuşma yolu olarak kullanılan messenger, skype ile birleşerek yeniden popüler olan ve kullanılmaya başlanan görüntülü konuşma programı skype olarak adını değiştirdikten sonra şimdilerde çok kullanılan ve tercih edilenler arasında yerini aldı.

Hemen hemen hepimiz chat yapmışızdır. Sohbeti ilerletmek ve özlediklerimizi görmek için ise görüntülü konuşmayı da tercih etmişizdir. Tabi ki bazı internet kullanıcıları kız skype adresleri, bayan skype adresleri, skype show yapan kız adresleri, gibi aramaları, arama motorlarında yaptıklarını bildiğimiz için onlara yardım etmek amacı ile sizlere bu yazıyı derledik.


İşte Güncel Skype Bayan Adresleri

lanet_kiz_212@hotmail.com
acelya_828@hotmail.com
sinemis903@hotmail.com
aysuerker@hotmail.com
melike_88@hotmail.com
merve_torun@hotmail.com
yasmin_19907@hotmail.com
gizlikiz1@hotmail.com
ezgioz145@hotmail.com
eceomuris@hotmail.com
sibelsagdic@hotmail.com
gamze_can@hotmail.com
ilknur_mertcan@hotmail.com
tugce_babur@hotmail.com
crayz_tugba@hotmail.com
demet_bjk@hotmail.com
dilek@hotmail.com
domalankiz@hotmail.com
doyumsuz_kiz@hotmail.com
dul_bayan@hotmail.com
eceveren@hotmail.com
eda305@hotmail.com
esmer_kadin@hotmail.com
esmerkiz@hotmail.com
esmerhatun@hotmail.com
esmer_kizz@hotmail.com
esmerkadin@hotmail.com
esmer_kizzzz@hotmail.com
esmer-kiz@hotmail.com
elisa_soydan@hotmail.com
eylul841984@hotmail.com
fahisekiz@hotmail.com
fatos202@hotmail.com
femalelion78@hotmail.com
irina216@hotmail.com
natalia_r@hotmail.com
babygirl_kiev@hotmail.com
lady_ruskii@hotmail.com
elenaww@hotmail.com

- Reklamlar -


Kategori: , , , , ,

96 yorum:

  1. slm ben altan,bayan arkadaş arıyorum.skype: wala-yehemek. ekleyin tanışalım.

    YanıtlaSil
  2. slam bayanlar ben selim skayp azginerkek001@hotmail.com ekleyin tanışalım

    YanıtlaSil
  3. selaM arkadaşlar arkadaş olmak isteyen skype den ekleyebilirsiniz yalcinfb1

    YanıtlaSil
  4. slm arkadaslar benimle arkadas olmak isteyen eklesin skypede yalcinfb1

    YanıtlaSil
  5. selam bayanlar beni ekleyin görüselim adresim yalcinfb1

    YanıtlaSil
  6. merhaba harama helale dikkat eden namuslu iffetli bir kızla evlilik amaçlı tanışmak istiyorum skp adresim alpago.tarkun2 e posta adresim alpagotarkun@outlook.com

    YanıtlaSil
  7. fbali1907134@windowslive.com ekleyın kızlar tanışalım yaşım 25

    YanıtlaSil
  8. benim skype ler = sobet42 ve centilmen-42 ekleyin

    YanıtlaSil
  9. selam bayanlar ben adanadan hakan sıcak muhabbet için tel 0541 863 20 08

    YanıtlaSil
  10. yalansız durust bayanlar yaşım 32 istanbul skaype adresım serkan60931

    YanıtlaSil
  11. mrb londrada yasiyorum ciddi arkadas olmak steyen bayanlari beklerim sahin_4u@

    YanıtlaSil
  12. Yanıtlar
    1. Slm ben can skyp can.bulut38

      Sil
    2. Eklersen sevinirim tarik_sik

      Sil
    3. Slm tanışmak isteyen bayan yada pasif arasın 05455534536

      Sil
    4. okan.tezcan03

      Sil
    5. skyp ekledim kabul edersen sevinirim

      Sil
  13. mrb bayanlar skypeden ekleyin tanışalım:tan gökçe

    YanıtlaSil
  14. Vagabond.mira yas 22 bayanlar tanisalim

    YanıtlaSil
  15. 19 yasındayım yasıtım 17 25 yas arası varmı? skyp= seskarder1905

    YanıtlaSil
  16. Mrb Emre ben 22 yaşındayım tanışmak isteyen eklesn Skype adresim: Bayramates2

    YanıtlaSil
  17. merhaba türkiyede yaşıyorum yazmak isteyen bayan arkadaşlarla tanışmak istiyorum kaleemlakrize@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. Helal yoldan evlenmek istiyorum.yasim 24.adresim
    osman_k_68@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. sanalda ve reelde görüşebilecek bayanlar bekliyorum bu arada ben kenan 34 yaş.konyada ikamet ediyorum skype adresim michael.berk993 (not aletim iyidir)

    YanıtlaSil
  20. adım tolga op3uk1@hotmail.com ekleyın

    YanıtlaSil
  21. ID: mustafa.sessiz2 skypeden samimi saygı sevgi anlamında arkdslk arıorm . mshj atın ist civarı :))

    YanıtlaSil
  22. Merhaba. ismim gürol, izmirdenim. tanışıp göeüşebileceğim bayan, çift, erkeği pasif çift arkadaş arıyorum. skype adresim izmirlicapkinn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  23. meraba eklerseniz sevinirim
    skype aderesim aser027

    YanıtlaSil
  24. Ben Ahmet slm bayanlar ekleyin izm_adam@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. merhaba cilgin-19-19@hotmail.com kızlar- bayanlar - dullar ekleyim

    YanıtlaSil
  26. slm kamerada sınızsızca fantazi yapacak bayan arkadaş arıyorum SKYPE: mesutpak_1977

    YanıtlaSil
  27. Slm ben can kızlar ekleyin skyp can.bulut38

    YanıtlaSil
  28. kızlar ekleyın : cchaqmaprenss

    YanıtlaSil
  29. poyraz0092 bayan arkadas arıyorum

    YanıtlaSil
  30. osmannnn_123@hotmail.com ekleyin bayanlar 29 yaş

    YanıtlaSil
  31. vagabond.mira skype adresım yas 22 bayanları beklerım

    YanıtlaSil
  32. mrb ben ersın ıstanbuldan evli çiftlerle yada evli kapalı acık bayanlarla tanışmak ısterım.mesajlarınızı bekliyorum. ersin_3425@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  33. merhaba.başarı dolu bir hafta
    kusursuz bir mayıs dileğiyle...
    izmir ve çevresi bayan arkadaşlar adresim
    honurozkan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  34. melez.39 sadece bayanlar eklesin

    YanıtlaSil
  35. selam kamuran skype( kamuran.oztunc1 ) buyrun eklemek isteyen bayanlar eklesin

    YanıtlaSil
  36. undertaker-ofline@hotmail.com yas 25 istanbul tercihim faruk ismim

    YanıtlaSil
  37. slm bayanlar ben faruk skype de sanal sex isteyen bayanları bekliyorum
    alifarukyas35@hot

    YanıtlaSil
  38. Yusuf muğla sohbet etmek isteyen bayanlar ekleyin gòrüşelim Skarlet484 skaypem

    YanıtlaSil
  39. Herkeze merhaba skype'yazışacak görüşecek bayan arkadaşları bekliyorum taylant paksoy adresim lütfen bayan arkadaşlar eklesin.

    YanıtlaSil
  40. karşlıklı güvene önem veren bayanlar cahit-dundar34@hotmail.com

    YanıtlaSil
  41. merhaba nasılsınız
    ben emre istanbulda özel bir üniversitede yabancı diller bölüm kooordinatörüyüm. Sanal yada reel güzel paylaşımlarda bulunabileceğim bir arkadaş arıyorum. Kameram var. Şu an ofisteyim ve yalnızm. Güzel vakit geçirebiliriz.
    Eklersen sevinirim.

    skype: emre.emrecan28

    YanıtlaSil
  42. Kizlar bynlar eklyn serkan_koc45

    YanıtlaSil
  43. beyler ekleyin
    damla.katre.damla@outlook.com

    YanıtlaSil

  44. isminiz:
    CAHİT

    E-posta:
    cahit-dundar34@hotmail.com

    İSTANBUL KARŞLIKLI GÜVENE ONEM VEREN BAYANLAR SKAYPE ADRESIM CAHİT-DUNDAR34@HOTMAİL.COM

    YanıtlaSil
  45. Selam, ben hazal eglence/arkadas ariyorum. Lutfen kendini bilenler icin yani oyle dayi gibi yasli abiler gelmesin, Yasim 19 skype: angelshazal Insta:herhtms FB: Hazal Erhotamis
    XXX

    YanıtlaSil
  46. cankaan19 ekle yas 22 ismim kaan bayanlarr

    YanıtlaSil
  47. cankaan19 skype ekleyin bayanlar yas 22

    YanıtlaSil
  48. bayanlar ekleyin vav3515

    YanıtlaSil
  49. slm adım oktay eklersenız sevınırm bayanlar arkadaslık ıcın
    kayaoktay027 beklıorum sohbet muhabbet ıcın

    YanıtlaSil
  50. kayaoktay027 ekleyın goruselım bayanlar beklıyorum

    YanıtlaSil
  51. telefon numaramı herkese açık yerde paylaşamam ilgilenen beyler mail atsın görüşelim bekliyorum :* mail adresim : selengormez0@gmail.com

    YanıtlaSil
  52. Skype emirhankaraduman06 ekleyin bayanlar

    YanıtlaSil
  53. bayanlar ekleyin skype : Quaretta

    YanıtlaSil
  54. Selam bayanlar skype leonfenersrht@hotmail.çok kendine güvenen bayanlar eklesin yaşım 26 kumral yeşil gözlüğün sporcuyum bekliyom

    YanıtlaSil
  55. bayanlar skype ekleyin
    dul fark etmez bekliyorum
    cilgin-19-19@hotmail.com

    YanıtlaSil
  56. selam bayanlar beni ekleyin güzel bayanlar Skype aydin.kilinc3

    YanıtlaSil
  57. Melek.yildiz35 ekleyin tanışalım yaş 21

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cenkcem1919@gmail.com yas 23

      Sil
    2. slm ben umut sikici.25erkek@hotmail.com bekliyom

      Sil
    3. nerdesin melek

      Sil
  58. Almanyadan katılıyorum, bekliyorum sizi bayanlar :)

    xatio93

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. davut_tunc@hotmail.com ciddi bayan arkadaş arıyorum görüşmek isteyen skype den ulaşsın Gaziantep olursa daha iyi olur

      Sil
  59. eqlyn..nesrin2000_16@outlook.com

    YanıtlaSil
  60. Kadınlar sizi bekliyorum..kobrax86

    YanıtlaSil
  61. SHOWCU KIZ EKLEYİN BEYLER

    skype : sevdabeyazyurt

    YanıtlaSil
  62. Gercek 4 yıllık jigoloyum facebook adresim serdar özalp bulabilirsiniz

    YanıtlaSil
  63. Güven ve gizlilik içinde arzularımızı paylaşalım.Sadece bayanlar eklesin skyp :deniszgul@mynet.com

    YanıtlaSil
  64. ask_mesk.77@hotma.... ekleyın bay bayan farketmez gayım dıger anlamla topum

    YanıtlaSil
  65. Mustafa urgan skype adresim mustafaurgan_42_ ekleyin kızlar bekliyorum

    YanıtlaSil
  66. uzun_kalin69@hotmail.com

    YanıtlaSil
  67. Suleymen6@hotmail.com

    YanıtlaSil
  68. eqleyin liseli kasar.nesrin2000_16@outlook.com

    YanıtlaSil
  69. selam ben dilek kendime cam sex arkadası ariyorum.Yalnızca dürüst erkekler yazsın.
    skype:dilek_52

    YanıtlaSil
  70. Selam paranız varsa ekleyin görüşelim
    Skype:live:iremkucuk066
    Fakirlerle uğraşamam direk engellerim kanıt isterlerse cam açarım

    YanıtlaSil
  71. nesrin2000_16@outlook.com.eqleyın

    YanıtlaSil
  72. Bursa lı bayanlar ekleyin sikvar16 hotmail com

    YanıtlaSil
  73. çıtır sevenler eklesin : sweetelif_1

    YanıtlaSil
  74. Arzulu ateşli bayanlar ekleyin tanışalım skype: eragon3175

    YanıtlaSil
  75. bayan varsa eklesin skype adresimi ruzgar_ates24

    YanıtlaSil
  76. slm bayanlar eklesin
    hknycee58@outlook.com

    YanıtlaSil
  77. skype: simge8866 ekleyin soyunayım.. :)

    YanıtlaSil
  78. skype: ask_mesk.77@hotmail.com ismım mert gayım kadınsıyım. her an cevırmıcıyım gel bay bayan farketmez sohbet edılır

    YanıtlaSil
  79. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  80. MERHABA BEN BUĞRA 28 YAŞINDA GENÇ AKTİF KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİYİM. ISTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. SOHBET VE ÇEVRE YAPMAK İÇİN BURDAYIM. WHATSAaP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. (0554 114 74 11) HOŞÇAKALIN.....

    GÜVENİLİR VE DOĞRU KİŞİ...

    GAYLER LÜTFEN ARAMASIN...

    YanıtlaSil
  81. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com