Googlede Ara

ANNEME - KÜBRA ALKAN (SİZDEN GELENLER)


- Reklamlar -
SİZİN SAYFANIZ KÖŞESİ...

Öncelikle böyle bir sayfa açtığınız için çok teşekkür ederim. Ben Bursa'dan Kübra gerçekten çok iyi bir iş yaparak bu sayfayı açmışsınız. Ben sizlere annemle ilgili bir şiiri paylaşmak istiyorum yayınlarsanız sevinirim.




Kübra Alkan


Bursa




Anneme


Şu topraklar,
Kanan kana içtiğim pınarlar BENİM...
Etrafımdaki insanlar ,
Dilimdeki dualar SENİN... Ya orda yatanlar,
Sıra sıra konanlar GEÇMİŞİM....
Oturdum baş ucuna,
Dokundum toprağına SERİN...
Üstüne yağan karlar ,
Bir damlada sel olan yaşlar BİLİRİM ...
Üşürsün sen ,
Hani en sevdiğin YELEĞİN....
Bu gün bayram ANNE,
Senin en sevdiğin,
Kalk bak baş ucunda ,
En sevdiklerin.
Onlar senin GELECEĞİN.....



sizin sayfanız, sizin köşeniz, sizden gelenler, şiirler, yazılar, amatör şiirler, amatör yazarlar, amatör yazılar makaleler, yazılarımı şiirlerimi yayınlamak istiyorum, şiirlerimi sitelerde yayınlamak istiyorum, şiirlerimi nasıl nerde yayınlayabilirim, şiir yazarları, 
- Reklamlar -


Kategori: , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com