Googlede Ara

BANA ARTIK HİCRAN DE DİZİSİ DİLBER (İNCİNUR DAŞDEMİR) KİMDİR - İNCİNUR DAŞDEMİR BİYOGRAFİ


- Reklamlar -
BANA ARTIK HİCRAN DE DİZİSİ DİLBER...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
Sitemizin biyografi bölümünde dizi oyuncuları hakkında bilgiler vermeye devam ediyoruz. Daha önce hangi kanalda hangi dizi başladı ve yeni başlayan dizilerin isimleri gibi bilgileri vermiştik. Yeni başlayan diziler arasında olan Bana Artık Hicran De dizisi Kanal D ekranlarında izleyicinin karşısında. 

Sizlere bu yazımızda Kanal D'nin yeni dizi olan Bana Artık Hicran De dizisi oyuncularından olan İncinur Daşdemir hakkında bilgiler vereceğiz. Başrollerinde Aslı Enver, Buğra Gülsoy, Alican Yücesoy, Şebnem Hassanisoughi, Nadir Sarıbacak, 
İncinur Daşdemir, Tamer Levent, Nur Sürer ve Zeyno Eracar gibi isimler yer alıyor.
Bana Artık Hicran De dizisinin konusu, dizide başrol olan ve dizinin konusunun büyük bölümünü oluşturan Hicran karakterini canlandıran Aslı Enver yaşadığı aşk sonucu hüsrana uğramış ve büyük bedeller ödemek zorunda kalmış bir kadının hayatta kalma mücadelesi anlatacak.

Bana Artık Hicran De dizisinde Dilber karakterini canlandıran 
İncinur Daşdemir dizi oyuncuları arasında merak edilen ve beğenilen oyuncular arasındadır. İncinur Daşdemir kimdir, kaç yaşındadır nerelidir, Bana Artık Hicran De dizisi Dilber kimdir gerçek adı nedir gibi soruların sorulması üzerine İncinur Daşdemir biyografi, hayatı ve resimleri gibi bilgiler aşağıdadır.

BANA ARTIK HİCRAN DE DİZİ OYUNCULARI>>>


İncinur Daşdemir Kimdir
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
Bana Artık Hicran De dizisinde Dilber karakterini canlandıran İncinur Daşdemir 22 Ocak 1985 yılında İstanbul’da doğdu. Mehmet Niyazi Altuğ Süper Lisesi’nden mezun olduktan sonra, önce İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Felsefe Bölümü’nü, ardından İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuarı Sahne Sanatları Bölümü Tiyatro Anasanat Dalı Oyunculuk Programı’nı bitirdi. 


Zişan Uğurlu Oyunculuk Workshopu, Antonio Fava Comedia Del’arte Workshopu, Vincent Berhault Jonglörlük Atölyesi ve Katherina Weithaler Grotowski Oyunculuk Atölyesi’ne katıldı.

Bay Kolpert ( David Gieselmann, İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuarı ), Kral Ölüyor ( Eugene Ionesco, İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuarı ), Eksik ( Tiyatro Hal ), Karanlığın Ötesinden Gelen Sesler ( Ariel Dorfmann, İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuarı ) gibi tiyatro oyunlarında, Kayıp Aranıyor, Önce Vatan adlı televizyon dizilerinde ve Dabbe 2 adlı sinema filminde rol almıştır. Şu anda Kanava Tiyatrosu’nda oyunculuk yapmaktadır.



İncinur Daşdemir Boyu       : 1,71

İncinur Daşdemir Kilosu     : 52
İncinur Daşdemir Facebook : https://tr-tr.facebook.com/incinurdasdemir
İncinur Daşdemir Twitter    : https://twitter.com/incinurdasdemir



İncinur Daşdemir Rol Aldığı Diziler

- Bana Artık Hicran De
- Firuze
- Güneydoğudan Öyküler Önce Vatan



İncinur Daşdemir Resimleri





incinur daşdemir kimdir, incinur daşdemirincinur daşdemir resimleri, incinur daşdemir yeni dizisi, incinur daşdemir yeni dizisinin adı ne, incinur daşdemir ve yeni dizisi, incinur daşdemir resimleri, incinur daşdemir boyu kilosu kaç, incinur daşdemir foto galeri, incinur daşdemir hakkında bilgi, incinur daşdemir burcu ne, incinur daşdemir kaç yaşında, incinur daşdemir sevgilisi kim, incinur daşdemir wikipedi, incinur daşdemir hayatı, incinur daşdemir sevdiği renk yemek şarkı, bana artık hicran de dilber kim, bana artık hicran de dizisi oyuncuları, bana artık hicran de dizisi karakter isimleri, bana artık hicran de dilber karakteri kimdir, bana artık hicran de dizisi dilber gerçek adı ne, bana artık hicran de dilber resimleri, bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir. 
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com