Googlede Ara

BANA ARTIK HİCRAN DE DİZİSİ HİCRAN (ASLI ENVER) KİMDİR - ASLI ENVER BİYOGRAFİ


- Reklamlar -
BANA ARTIK HİCRAN DE DİZİSİ HİCRAN...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
Sitemizin biyografi bölümünde dizi oyuncuları hakkında bilgiler vermeye devam ediyoruz. Daha önce hangi kanalda hangi dizi başladı ve yeni başlayan dizilerin isimleri gibi bilgileri vermiştik. Yeni başlayan diziler arasında olan Bana Artık Hicran De dizisi Kanal D ekranlarında izleyicinin karşısında. 

Sizlere bu yazımızda Kanal D'nin yeni dizi olan Bana Artık Hicran De dizisi oyuncularından olan Aslı Enver hakkında bilgiler vereceğiz. Başrollerinde Aslı Enver, Buğra Gülsoy, Alican Yücesoy, Şebnem Hassanisoughi, Nadir Sarıbacak, Tamer Levent, Nur Sürer ve Zeyno Eracar gibi isimler yer alıyor.

Bana Artık Hicran De dizisinin konusu, dizide başrol olan ve dizinin konusunun büyük bölümünü oluşturan Hicran karakterini canlandıran Aslı Enver yaşadığı aşk sonucu hüsrana uğramış ve büyük bedeller ödemek zorunda kalmış bir kadının hayatta kalma mücadelesi anlatacak.

Bana Artık Hicran De dizisinde Hicran karakterini canlandıran 
Aslı Enver dizi oyuncuları arasında merak edilen ve beğenilen oyuncular arasındadır. Aslı Enver kimdir, kaç yaşındadır nerelidir, Bana Artık Hicran De dizisi Hicran kimdir gerçek adı nedir gibi soruların sorulması üzerine Aslı Enver biyografi, hayatı ve resimleri gibi bilgiler aşağıdadır.

BANA ARTIK HİCRAN DE DİZİ OYUNCULARI>>>

Aslı Enver Kimdir
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
Bana Artık Hicran De dizisinde Hicran karakterini canlandıran Aslı Enver, 10 Mayıs 1984 tarihinde Londra‘da ailesinin ikinci çocuğu olarak doğmuştur. Bir abisi bir kız kardeşi vardır. Tekstilci Babası bir Kıbrıs Türk’üdür. Annesi Dilek hanım eğitim için Türkiye’den Londra’ya gittiğinde babasıyla orada tanışıp evlenmiş. Aslı Enver İlkokulu Londra’da okudu. Aslı Enver 1996 yılına kadar 12 yaşındayken ailesiyle birlikte Londra’dan İstanbul‘a taşınmıştır.

Pera Güzel Sanatlar Lisesi’ni bitirdikten sonra İstanbul Haliç Üniversitesi‘nin Tiyatro Bölümünden mezun olmuştur. Kariyerinin başında TRT'de yayınlanan bir sit-com'da iki dakikalık bir rol almış ardından Ayna adlı kısa filmde oynamıştır. 2003 yılında “Hayat Bilgisi” adlı dizide oynadı, 2007 yılında Kanal D’de yayınlanmaya başlayan “Kavak Yelleri” adlı gençlik dizisinde başrol Mine Ergun karakterini canlandırdı. 2012 yılında yine baş rolde “Suskunlar” dizisinde oynadı. 2013 yılında da “Kayıp” dizisinde ve “Tamam Mıyız?” sinema filminde oynadı.

Aslı Enver, oynadığı sinema ve dizilerden başka; Yapı Kredi, maviyesil, Lescon ve Molped reklamlarında rol almıştır. Güzel ve başarılı oyuncu Aslı Enver, 13 Temmuz 2012 tarihinde oyuncu Birkan Sokullu ile evlenmiştir ve evlilikleri halen devam etmektedir. Güzel oyuncu Bana Hicran De dizisi ile izleyicinin karşısında olmaya devam ediyor. 
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
Aslı Enver Boyu        : 1,71
Aslı Enver Kilosu      : 50
Aslı Enver Facebook  : https://tr-tr.facebook.com/AsliiEnver
Aslı Enver Twitter     : https://twitter.com/AsliEnverResmi
Aslı Enver İnstagram : instagram.com/aslienverresmifan/


Aslı Enver Rol Aldığı Diziler

2014 Bana Artık Hicran De - Hicran
2013 Kayıp - Özlem Albayrak
2012 Suskunlar - Ahu Kumral 

2007 Kavak Yelleri - Mine Ergun
2003 Hayat Bilgisi - Hazal 
2002 Uzay Sitcomu 


Aslı Enver Resimleri



 





aslı enver kimdir, aslı enveraslı enver resimleri, aslı enver yeni dizisi, aslı enver yeni dizisinin adı ne, aslı enver ve yeni dizisi, aslı enver resimleri, aslı enver foto galeri, aslı enver hakkında bilgi, aslı enver burcu ne, aslı enver kaç yaşında, aslı enver sevgilisi kim, aslı enver wikipedi, aslı enver hayatı aslı enver sevdiği renk yemek şarkı, bana artık hicran de hicran kim, bana artık hicran de dizisi oyuncuları, bana artık hicran de dizisi karakter isimleri, bana artık hicran de hicran karakteri kimdir, bana artık hicran de dizisi hicran gerçek adı ne, bana artık hicran de hicran resimleri, bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com