Googlede Ara

BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİSİ HALİL (İLKER KIZMAZ) KİMDİR - İLKER KIZMAZ KAÇ YAŞINDA BİYOGRAFİ VE RESİMLERİ


- Reklamlar -
BENİM ADIM GÜLTEPE HALİL...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
Yeni yayın döneminin başlaması ile beraber, yeni başlayan diziler ve oyuncular hakkında bilgiler vermeye ve dizi oyuncularını sitemizin biyografi bölümünden tanıtmaya devam ediyoruz. Sizlere bu yazımızda yeni başlayan dizi olan Benim Adım Gültepe dizisi oyuncuları arasında olan İlker Kızmaz hakkında bilgiler vereceğiz.

Kanal D ekranlarında başlayan Benim Adım Gültepe dizisi konusu 1980 yıllarında Gültepe semtinde geçmekte ve mahallede yaşayan 4 yakın arkadaşın hayatlarının anlatıldığı dizide birde, kocası hapise düşen bir kadının oğlu ile yaşadığı hayatı anlatan ve kadının yaşadığı yasak aşkı konu almaktadır. Benim Adım Gültepe dizisi oyuncuları da dizinin konusu kadar dikkat çekmektedir. Benim Adım Gültepe dizisi oyuncuları arasında bulunan Halil karakterini canlandıran ve dizi oyuncuları arasında en çok aranan isim olan İlker Kızmaz hakkında bilgiler yazımızın devamındadır.

Benim Adım Gültepe dizisi Halil kimdir, İlker Kızmaz kimdir, İlker Kızmaz kaç yaşında, nereli ve hangi dizilerde rol almıştır gibi aramaların yapılması ile sizlere İlker Kızmaz hakkında bilgileri, İlker Kızmaz resimlerini ve biyografisini sizler için derledik.

BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİ OYUNCULARI>>>


İlker Kızmaz Kimdir
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
Benim Adım Gültepe dizisinde Halil karakterini canlandıran İlker Kızmaz, 9 Eylül 1975 tarihinde İzmir’de doğmuştur. İzmir'de büyüyen İlker Kızmaz yine doğup büyüdüğü şehir olan İzmir’de özel tiyatrolarda oynamıştır. 
Yakışıklığı ile dikkat çeken başarılı oyuncu İlker Kızmaz 2004 yılında İstanbul’a yerleştikten sonra Bahçeşehir Üniversitesinde oyunculuk eğitimi almıştır. Başak burcu olan ünlü oyuncu İlker Kızmaz Mavi gözlü ve siyah saçlıdır. 
Aslı Türel ile de bir ilişkisi olan yakışıklı geçtiğimiz yaz birlikte dünya evine girmişlerdir. 
İlker Kızmaz'ın Boyu   : 180 cm
İlker Kızmaz'ın Kilosu :  79 kilodur.

bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
İzmir'de doğup büyüyen oyuncu İlker Kızmaz çocukluğunda torna tesviye, nakliye ve tezgahtarlık gibi işlerde çalıştı. İzmir'de özel tiyatrolarda oyunculuk yaptı. Ekol Drama Sanat Evi'nde ve Bahçeşehir Üniversitesi'nde oyunculuk eğitimi aldı. Yeter Anne, Aslı ile Kerem, Aşk-ı Memnu, Candan Öte, Duvar dizilerinde ve reklam filmlerinde rol aldı. 
2008-2009 yıllarında Levent Semerci tarafından çekilen Nefes: Vatan Sağolsun filminde rol aldı.


İlker Kızmaz Rol Aldığı Dizi ve Filmler
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
- Yedi Güzel Adam (2014)
- Çanakkale 1915 (2012)
- Sırat (2011)
- Güneydoğu'dan Öyküler (2010)
- Aşk-ı Memnu (2008-2010)
- Nefes: Vatan Sağolsun (2009)
- Duvar (2007)
- Candan Öte (2006)
- Aslı ile Kerem (2002)
- Yeter Anne (2002)



İlker Kızmaz Resimleri








benim adım gültepe dizisi, benim adım gültepe dizi oyuncuları, benim adım gültepe karakter isimleri, benim adım gültepe halil kimdir, benim adım gültepe halil resimleri, benim adım gültepe halil kaç yaşında, benim adım gültepe halil hakkında bilgi, benim adım gültepe halil biyografi, benim adım gültepe halil nereli hangi dizilerde oynadı, ilker kızmaz kimdir, ilker kızmaz kaç yaşında, ilker kızmaz biyografi, ilker kızmaz resimleri, ilker kızmaz foto galeri, ekin koçun yeni dizisi, gültepe dizisi halil, halil gültepe dizisi foto galeri, bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com