Googlede Ara

HADİSE NERDESİN AŞKIM ŞARKI SÖZLERİ - HADİSE YENİ ŞARKISI NERDESİN AŞKIM


- Reklamlar -
HADİSE NERDESİN AŞKIM ŞARKISI...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Pop müziğin başarılı isimlerinden olan Hadise yeni albümü ile hayranlarını sevindirdi. Hadise bu güne kadar söylediği tüm şarkılar ile dillere dolanmasının yanı sıra güzelliği ile de büyülemektedir. Uzun zamandır albüm çıkarmayan Hadise, son zamanlarda O Ses Türkiye adlı yarışmada jüri üyeliği yapmaktaydı. Nihayet yeni albümünü tamamlayan güzel şarkıcı Hadise Tavsiye isimli yeni albümünü sevenlerinin beğenisine sundu.

Hadise'nin yeni albümü olan, Tavsiye ismini verdiği albümde 9 yeni şarkı ve 2 remix ile beraber toplamda 11 şarkı bulunuyor. Hadisenin yeni albümü, kardeşi Hülya Açıkgöz prodüktörlüğünde ve Pasaj müzik etiketi ile çıkmıştır. 4 Ağustos'ta müzik marketlerde yerini alacak olan hadisenin tavsiye isimli albümünün çıkış parçası olarak da, Nerdesin Aşkım isimli şarkı seçilmiştir. Hadise Nerdesin Aşkım Burdayım Aşkım isimli şarkısına bir de klip çekerek video kanallarında da yerini almıştır. Hadisenin yeni şarkısı olan Nerdesin Aşkım şarkısının söz ve müziği Alper Narman ve Onur Özdemir'e, aranjesi ise İskender Paydaş'a aittir.

Sizlere bu yazımızda sevilen güzel sanatçı Hadise'nin yeni çıkardığı Tavsiye albümündeki çıkış parçası ve klip şarkısı olan Nerdesin Aşkım şarkısının sözlerini paylaşacağız.


HADİSE YENİ ALBÜM ŞARKILARI >>>


Hadise Nerdesin Aşkım Şarkı Sözleri 


Hadise - Nerdesin Aşkım Şarkısı
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Bu gece geliyosun! Mazeretin yok!
Marşla yürüyorsun! Bahanen çok.
Bana yine baldan tatlı geliyosun
Aşkı veriyorsun of! 

O güzel gözlerini, doktora götürüyosun,
Yakınını göremiyosun, niye beni kesemiyosun,
Ay aman! Zillerimi çalıp nereye kaçıyosun,
Körebe mi oynuyosun, dolaba mı saklıyosun.

Nerdesin aşkım? Burdayım aşkım
Nerdesin aşkım? Burdayım aşkım
Kara kara gecelere perde çekiyosun
Aşka geliyorum of! 


Çikolata verdim karnın tok,
Aşk büyüsü mü bu zehirli ok,
Bana yine baldan tatlı geliyorsun,
Aşkı veriyorsun oh!

O güzel gözlerini, doktora götürüyosun,
Yakınını göremiyosun, niye beni kesemiyosun,
Ay aman! Zillerimi çalıp nereye kaçıyosun,
Körebe mi oynuyosun, dolaba mı saklıyosun.
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Nerdesin aşkım? Burdayım aşkım
Nerdesin aşkım? Burdayım aşkım
Kara kara gecelere perde çekiyosun
Aşka geliyorum of! 



hadise yeni klip şarkısı, hadise nerdesin aşkım şarkı sözleri, hadise yeni şarkısı dinle, hadisenin yeni şarkısının ismi, hadise şarkı sözleri, hadisenin klip şarkısı, hadise yeni klibi, hadisenin yeni şarkısının sözleri, hadise nerdesin aşkım indir, hadise nerdesin aşkım klibi, nerdesin aşkım burdayım aşkım şarkısı hadise, hadise 2014 tavsiye albümü, hadisenin yeni albümü, hadise yeni albüm indir dinle, hadisenin son albümü, hadise kaç yaşında, hadise resimleri, 
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , , ,

5 yorum:

  1. sözler saçma ama beğendim

    YanıtlaSil
  2. Bana göre bayıldım ve galiba aşık oldum en çok bu yerini beğendim çikolata verdim karnın tok aşk büyüsü mü bu zehirli ok

    YanıtlaSil
  3. çoooooooooooooooooooooooook cüzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel:*

    YanıtlaSil
  4. Yakınını değil Yakınanı

    YanıtlaSil

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com