Googlede Ara

HADİSE PRENSES ŞARKI SÖZLERİ - HADİSE YENİ PRENSES ŞARKISI SÖZÜ


- Reklamlar -


HADİSE PRENSES ŞARKISI...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Pop müziğin başarılı isimlerinden olan Hadise yeni albümü ile hayranlarını sevindirdi. Hadise bu güne kadar söylediği tüm şarkılar ile dillere dolanmasının yanı sıra güzelliği ile de büyülemektedir. 

Uzun zamandır albüm çıkarmayan Hadise, son zamanlarda O Ses Türkiye adlı yarışmada jüri üyeliği yapmaktaydı. Nihayet yeni albümünü tamamlayan güzel şarkıcı Hadise Tavsiye isimli yeni albümünü sevenlerinin beğenisine sundu.

Hadise'nin yeni albümü olan, Tavsiye ismini verdiği albümde 9 yeni şarkı ve 2 remix ile beraber toplamda 11 şarkı bulunuyor. 


Hadisenin yeni albümü, kardeşi Hülya Açıkgöz prodüktörlüğünde ve Pasaj müzik etiketi ile çıkmıştır. Müzik marketlerde yerini alan hadisenin tavsiye isimli albümünün çıkış parçası olarak da, Nerdesin Aşkım isimli şarkı seçilmiştir. Hadise'nin yeni albümündeki beğenilen şarkılardan bir tanesi de Prenses adlı şarkısıdır.

Hadise'nin Yeni Albümünde yer alan Prenses şarkısının sözlerini yazımızın devamında bulabilirsiniz.


HADİSE YENİ ALBÜM ŞARKILARI >>>



Hadise Prenses Şarkı Sözleri 

Hadise - Prenses

Ne zaferinden bahsediyorsun
Savaşla aşkı karıştırmışsın
Çık o karanlıktan, siperinden
Sen beni hep düşman varsaymışsın

Sen rekabet iste
Ben buna bayılıyorum
Kadının gücünü hafife alma
Erkeklik gururun vardır sanırım
Perişan olup da zor durumda kalma
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
İstersen bana ukala mukala de
El üstünde tutulmazsam, hep el kalırım
Prensesler gibiydim ben baba evinde
özgürlüğüme gölgeyi hakaret sayarım!

İstersen bana ukala mukala de
El üstünde tutulmazsam, hep el kalırım
Prensesler gibiydim ben baba evinde
özgürlüğüme gölgeyi hakaret sayarım!



hadise yeni klip şarkısı, hadise prenses şarkı sözleri, hadise yeni şarkısı dinle, hadisenin yeni şarkısının ismi, hadise şarkı sözleri, hadisenin prenses şarkısı, hadise yeni klibi, hadisenin yeni şarkısının sözleri, hadise prenses indir, hadise prenses klibi, prenses şarkısı hadise, hadise 2014 tavsiye albümü, hadisenin yeni albümü, hadise yeni albüm indir dinle, hadisenin son albümü, hadise kaç yaşında, hadise resimleri, hadise prenses şarkı sözü, hadise prenses, hadise prenses şarkısı dinle, hadise prenses mp3 indir, hadise yeni şarkısı prenses dinle, hadise, hadise frikikleri, hadise frikik resimleri, hadise prenses şarkısı, bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir, hadise ukala şarkısı, hadise istersen bana ukala de şarkısı sözleri
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , , ,

1 yorum:

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com