Googlede Ara

SİZİN SAYFANIZ BÖLÜMÜ AÇILMIŞTIR - YAZAR OLMAK İSTİYORUM - SİZİN SAYFANIZ BÖLÜMÜ KULLANIMI -


- Reklamlar -
SİZİN SAYFANIZ...
Siz değerli takipçilerimiz için hazırladığımız köşemiz olan Sizin Sayfanız bölümümüzü açmış bulunuyoruz. Değerli okuyucularımız sizde artık birer yazar ve paylaşımcı olabilirsiniz. Çok sevdiğiniz sözleri, şiirleri, yazıları, makaleleri hatta sevdiğiniz dizi ve oyuncu hakkında yazılar ve sözleri bize göndererek geniş kitlelere duyurabilirsiniz. 

Sizlerin gönderdiğiniz yazılarınız, şiirleriniz vb. şeyleri aşağıda verilen mail adresine adınız soyadınız ve bir resim ile gönderebilirsiniz. Göndereceğiniz resim ister kendi resminiz ister kullanmak istediğiniz bir resim olabilir. 





SİZDE YAZILARINIZI ŞİİRLERİNİZİ MAKALELERİNİZİ SİTEMİZDE YAYINLAYARAK YAZAR OLABİLİRSİNİZ

www.songuncel.blogspot.com

SİTEMİZE YAZI ŞİİR GÖNDEREREK
GENİŞ KİTLELERE ULAŞABİLİRSİNİZ
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
BENDE YAZI ŞİİR MAKALE YAZMAK
PAYLAŞMAK İSTİYORUM DİYORSANIZ YAZILARINIZI 

 ercankaraa@hotmail.com

ADRESİNE RESMİNİZ YADA KULLANMAK İSTEDİĞİNİZ BİR RESİM İLE GÖNDERİN YAYINLAYALIM

NOT: Ad ve Soyad yazılmayan yazılar, müstehcen yazılar, +18 konuları içeren yazılar, reklam içeren ve tanıtım yapılan yazılar yayınlanmayacaktır.  



Gönderilen ve yayınlanan yazılardan kişi kendi sorumludur. Çalıntı alıntı ve telif hakkı isteyen üçüncü şahıs bilgileri içeren yazılardan www.songuncel.blogspot.com sorumlu değildir. 




sizin sayfanız, sizin köşeniz, sizden gelenler bölümü, yazılarımı paylaşmak istiyorum, şiirlerimi sitelerde paylaşmak istiyorum,bende yazar olmak istiyorum, yazar olmak için başvuru, sitelerde yazı şiir paylaşmak, şiirlerimi sitelerde nasıl paylaşabilirim, üyelik istemeyen siteler, üye olmadan yazı paylaşma nasıl olur, hangi sitelerde yazılarımı yayınlayabilirim, yazı şiir paylaşmak istiyorum, sitelerde yazar nasıl olunur, siteye yazı yazmak, makalelerim var, yazılarım var paylaşmak istiyorum, şiirlerimi herkes okusun istiyorum bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , , ,

2 yorum:

  1. gerçekten çok sağolun şiirlerim vardı göndereceğim en kısa zamanda başarılar....

    YanıtlaSil
  2. Koşu arkası yolundayım.☆

    Hayalinle konuşmaktayım.☆

    Sensiz geçen günleri saymaktayım.☆

    Ben senin AŞKına hastayım.☆



    Seni seven bu aşığın.☆

    Kalbine yara açtın.☆

    Rüyalarından çıkmadın.☆

    Kor alevin içine attın.☆



    Şimdi sende düşünde.☆

    Son bir şans ver bence.☆

    Bu sana son gece.☆

    Lütfen beni affetsene.☆



    Sen istemedin diyeceksin.☆

    Belkide dinlemeyeceksin.☆

    Yoksa bana bir şans ☆

    Vermeyecekmisin?☆



    Seni çok seviyorum.☆

    Aklimdan hiç çıkmıyorsun.☆

    Bırak bu inadını haketmiyorum.☆

    Yoksa beni hiçmi sevmiyorsun.☆



    Yazıyorum sana şimdi.☆

    Ne yazsam kelimeler kifayesizdi.☆

    Bu kalbim kül olup bitti.☆

    Cesaretim yok yanina gelmeyeki.☆



    Bir tenefüs gel yanima.☆

    Herşeyi anlat usulca.☆

    Belki fikrin değişir konuşunca.☆

    Haydi benimle konuşsana.☆



    Hiç olmasada sadece gül bana.☆

    Ben gelirim senin yanına.☆

    Sen konuşmaya başla.☆

    Ben konuşurum senden sonra.☆



    Gerisi sana kalmiş ☆

    Bu aşık sigarayı yakmış.☆

    Devaneyi folyoya sarmiş.☆

    Seni aklından çıkarmamış.☆



    Haydi gel bekletme beni günlerce.☆

    Seni bekliyorum sabahlar oluyor gece.☆

    Günler geçiyor durmuyorki bir yerde.☆

    Zaman geçmeden yine düşün diyorum bence.☆



                                                  (OKTAY   ERDÖNMEZ)

                                                      ( RASİM    AYDIN)





    YanıtlaSil

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com