Googlede Ara

BENİM ADIM GÜLTEPE NAZLI (BİGE ÖNAL) KİMDİR - BİGE ÖNAL KAÇ YAŞINDA BİYOGRAFİ VE RESİMLERİ


- Reklamlar -
BENİM ADIM GÜLTEPE NAZLI...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
Yeni yayın döneminin başlaması ile beraber, yeni başlayan diziler ve oyuncular hakkında bilgiler vermeye ve dizi oyuncularını sitemizin biyografi bölümünden tanıtmaya devam ediyoruz. Sizlere bu yazımızda yeni başlayan dizi olan Benim Adım Gültepe dizisi oyuncuları arasında olan Bige Önal hakkında bilgiler vereceğiz.

Kanal D ekranlarında başlayan Benim Adım Gültepe dizisi konusu 1980 yıllarında Gültepe semtinde geçmekte ve mahallede yaşayan 4 yakın arkadaşın hayatlarının anlatıldığı dizide birde, kocası hapise düşen bir kadının oğlu ile yaşadığı hayatı anlatan ve kadının yaşadığı yasak aşkı konu almaktadır. Benim Adım Gültepe dizisi oyuncuları da dizinin konusu kadar dikkat çekmektedir. Benim Adım Gültepe dizisi oyuncuları arasında bulunan Nazlı karakterini canlandıran ve dizi oyuncuları arasında en çok aranan isim olan 
Bige Önal hakkında bilgiler yazımızın devamındadır.

Benim Adım Gültepe dizisi Nazlı kimdir, 
Bige Önal kimdir, Bilge Önal kaç yaşında, nereli ve hangi dizilerde rol almıştır gibi aramaların yapılması ile sizlere Bige Önal hakkında bilgileri, Bige Önal resimlerini ve biyografisini sizler için derledik.

BENİM ADIM GÜLTEPE OYUNCULARI>>>


Benim Adım Gültepe Nazlı Kimdir?


Bige Önal Kimdir
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
Benim Adım Gültepe dizisinde Nazlı karakterini canlandıran Bige Önal 1 Şubat 1990 yılında İstanbul'da dünyaya gelmiştir. Bige Önal Galatasarayın eski Futbolcusu Erhan Önal'ın kızıdır. 
Bilgi Üniversitesi mezunu olan güzel oyuncu Benim Adım Gültepe dizisinde en çok aranan isimlerinden birisidir. 

Oynadığı her dizide büyük başarı elde eden güzel oyuncu Bige Önal daha önce de bir çok dizide rol almıştır. 2007 yılında Kısmetim Otel adlı dizi ile başlayan güzel oyuncu Bige Önal daha sonra Elde Var Hayat ve Muhteşem Yüzyıl gibi dizilerde de rol almıştır. 

Bige Önal Boyu        : 1,70
Bige Önal Kilosu      : 54
Bige Önal Yaşı         : 24
Bige Önal Göz Rengi : Yeşil
Bige Önal Saç Rengi : Kumral
Bige Önal Twitter     : https://twitter.com/bigeonal_
Bige Önal Facebook  : https://tr-tr.facebook.com/BigeOnalOfficial


Bige Önal Rol Aldığı Diziler 

- Benim Adım Gültepe
- Muhteşem Yüzyıl 
- Elde var Hayat 
- Halil İbrahim Sofrası 
- Kısmetim Otel 


Bige Önal Resimleri




benim adım gültepe dizisi, benim adım gültepe dizi oyuncuları, benim adım gültepe karakter isimleri, benim adım gültepe nazlı kimdir, benim adım gültepe nazlı resimleri, benim adım gültepe nazlı kaç yaşında, benim adım gültepe nazlı hakkında bilgi, benim adım gültepe nazlı biyografi, benim adım gültepe nazlı nereli hangi dizilerde oynadı, bige önal kimdir, bige önal kaç yaşında, bige önal biyografi, bige önal resimleri, bige önal foto galeri, ekin koçun yeni dizisi, gültepe dizisi nazlı, nazlı gültepe dizisi foto galeri, bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir, benim adım gültepe dizisi nazlı gerçek adı ne, benim adım gültepe nazlı boyu kilosu boyu kaçtır, benim adım gültepe dizisi nazlı hakkında bilgi, bige önal wikipedi, benim adım gültepe dizisi karakter isimleri, bilge önal, bilge önal kimdir, bilge önal resimleri, 
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com