Googlede Ara

BENİM ADIM GÜLTEPE RAMİ (ALİ ALTUĞ) KİMDİR - ALİ ALTUĞ KAÇ YAŞINDA BİYOGRAFİ VE RESİMLERİ


- Reklamlar -
BENİM ADIM GÜLTEPE RAMİ...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
Kanal D'nin sevilen dizisi Benim Adım Gültepe, bir anda vazgeçilmez diziler arasına girmeyi başararak beğeni ile izlenmeye devam ediyor. Her hafta Çarşamba günleri yeni bölümleri ile izleyici karşısında olan Benim Adım Gültepe dizisi Kanal D'nin iddialı dizileri arasındadır. 

Benim Adım Gültepe dizisi başrollerinde Ayça Bingöl, Mete Horozoğlu, Selen Soyder, Ekin Koç, Bige Önal ve Evrim Alasya gibi başarılı isimlerin yer aldığı Benim Adım Gültepe dizisi konusu ile de dikkat çekmektedir, İzmir'in Gültepe semtini anlatan dizide 1980 yıllarında Gültepe semtinde geçmekte ve mahallede yaşayan 4 yakın arkadaşın hayatlarının anlatıldığı dizide birde, kocası hapise düşen bir kadının oğlu ile yaşadığı hayatı anlatan ve kadının yaşadığı yasak aşkı konu almaktadır. Benim Adım Gültepe dizisi oyuncuları da dizinin konusu kadar dikkat çekmektedir. Benim Adım Gültepe dizisi oyuncuları arasında bulunan Rami karakterini canlandıran ve dizi oyuncuları arasında en çok aranan isim olan Ali Altuğ hakkında bilgiler yazımızın devamındadır.

Benim Adım Gültepe dizisi Rami kimdir, Ali Altuğ kimdir, Ali Altuğ kaç yaşında, nereli ve hangi dizilerde rol almıştır gibi aramaların yapılması ile sizlere Ali Altuğ hakkında bilgileri, Ali Altuğ resimlerini ve biyografisini sizler için derledik.


BENİM ADIM GÜLTEPE OYUNCULARI>>>

Benim Adım Gültepe Rami Kimdir?


Ali Altuğ Kimdir
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
Benim Adım Gültepe dizisinde Rami karakterini canlandıran Ali Altuğ 25 Nisan 1975 yılında İzmir de doğmuş, 
Türk tiyatro oyuncusu ve yönetmendir. Asıl adı Ali Ökmen Altuğ olan başarılı oyuncu kendi gibi oyuncu olan Ayça Bingöl ile evlidir. Yani Ayça Bingöl'ün gerçekte kocası Ali Altuğ'durilk,Orta,ve Lise öğrenimini İzmir'de tamamlayan oyuncu 1994 yılında İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuarı Tiyatro.Bölümüne girdi. 1998 yılında mezun oldu. 1999-2002 yılları arasında 9 Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Tiyatro Bölümünde yüksek lisans ve ardından da doktorasını yaptı. 

1996'da gençlik oyunlarıyla Dormen Tiyatrosunda çalışmaya başladı ve ilk profesyonel oyunu olan Kare As ile Dormen Tiyatrosunun oyuncusu oldu. Dormen Tiyatrosu kapanana kadar birçok oyunda oyuncu ve yönetmen yardımcı olarak çalıştı. 2000-2001 sezonunda bir Haldun Dormen Projessi olan Bir Kış Öyküsü müzikalinde Yayla Sanat Merkezinde de oynadı. 2002 yılında katıldığı İstanbul Şehir Tiyatrosu'nda oyuncu, yönetmen olarak çalışmalar yapmaktadır. 
Ali Gökmen Altuğ İstanbul Şehir Tiyatrosundaki görevinin dışında 2011 yılında, Kerem Kobanbay ve Şavaş Özdural ortaklığında kurulan Tiyatro Akla Kara'nın kuruluş çalışmalarında yer almıştır. Tiyatro Akla Kara'nın ilk oyunu olan Tom,Dick ve Harry'i yönetmiştir. Ayrıca, tiyatro çalışmalarının yanı sıra, 2002, 2008 yılları arasında, Yeditepe Üniversitesi tiyatro bölümünde öğretim görevlisi olarak çalıştı.


Ali Altuğ Rol Aldığı Diziler 

- Benim Adım Gültepe
- Zeynep
- Çiçek Taksi


Ali Altuğ Tiyatro Oyunları

Oyun (oyun) : Samuel Beckett - İstanbul Şehir Tiyatrosu - 2012
Rosenbergler Ölmemeli : Alain Decaux - İstanbul Şehir Tiyatrosu - 2011
Mefisto : Klaus Mann - İstanbul Şehir Tiyatrosu - 2009
Onlar Ermiş Muradına : Georges Feydau - İstanbul Şehir Tiyatrosu - 2009
Leonce ile Lena : Georg Büchner - İstanbul Şehir Tiyatrosu - 2008
Yaban Ormanı : Alexandre Ostrovski - İstanbul Şehir Tiyatrosu - 2007
Keşanlı Ali Destanı : Haldun Taner - İstanbul Şehir Tiyatrosu - 2006
Kantocu : Haldun Dormen - İstanbul Şehir Tiyatrosu - 2004
Lüküs Hayat : Ekrem Reşit Rey - İstanbul Şehir Tiyatrosu - 2003
Kanlı Nigar : Sadık Şendil - İstanbul Şehir Tiyatrosu - 2002
Bir Kış Öyküsü (Buzlar Çözülmeden) : Cevat Fehmi Başkut - 2000
Amphitrion 2000 : Haldun Dormen - Dormen Tiyatrosu - 2000
Nice Yıllara (oyun) : Bernard Slade - Dormen tiyatrosu - 1998
Kare As : Ray Cooney\Tony Hilton - Dormen Tiyatrosu - 1997


Ali Altuğ Resimleri







benim adım gültepe dizisi, benim adım gültepe dizi oyuncuları, benim adım gültepe karakter isimleri, benim adım gültepe rami kimdir, benim adım gültepe rami resimleri, benim adım gültepe rami kaç yaşında, benim adım gültepe rami hakkında bilgi, benim adım gültepe rami biyografi, benim adım gültepe rami nereli hangi dizilerde oynadı, ali altuğ kimdir, ali altuğ kaç yaşında, ali altuğ biyografi, ali altuğ resimleri, ali altuğ foto galeri, ekin koçun yeni dizisi, gültepe dizisi rami, rami gültepe dizisi foto galeri, bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir, benim adım gültepe dizisi rami gerçek adı ne, benim adım gültepe rami boyu kilosu boyu kaçtır, benim adım gültepe dizisi rami hakkında bilgi, ali altuğ wikipedi, benim adım gültepe dizisi karakter isimleri, ali altuğali altuğ kimdir, ali altuğ resimleri, gülümserin gerçek kocası kim, ayça bingölün kocasının ismi, ayça bingölün kocası kim,
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com