Googlede Ara

KİRAZ MEVSİMİ 9. BÖLÜMDE ÇALAN PAPATYA GİBİSİN ŞARKISI - KİRAZ MEVSİMİ 9. BÖLÜM AYAZ ÖYKÜ DANS SAHNESİ


- Reklamlar -
KİRAZ MEVSİMİ PAPATYA GİBİSİN ŞARKISI...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Fox TV'nin sevilen dizisi Kiraz Mevsimi her hafta yeni bölümleri ile ekranlarda olmaya devam ediyor. İzleyici tarafından büyük ilgi gören Kiraz Mevsimi dizisi Cuma akşamları en çok izlenen dizi olmaya devam ediyor. İzleyicinin merakla bekledikleri Kiraz Mevsimi 9. bölüm yayınlandı.

Kiraz Mevsimi 9. bölüm ile 5 Eylül Cuma akşamı izleyici ile buluştu. Dizinin sevilen iki oyuncusu Ayaz karakteri ile Öykü karakteri dizinin en çok aranan isimlerindendir. Kiraz Mevsimi 9. bölümü izleyenler, Öykü ve Ayaz'ın dans ettikleri sahneyi çok beğendiler. Dizinin bu haftaki bölümünde sevilen sahne olan Ayaz ve Öykü'nün dans ettikleri sahne oldu. Ayaz ve Öykü dans ederken çalan şarkı ise herkesin merak ettiği şarkı haline gelmiştir.


Ayaz Öykü dans ettikleri sahnede çalan şarkı, Papatya Gibisin Beyaz ve İnce diye devam eden şarkı Tanju Okan'ın şarkısıdır. Yazımızın devamında Kiraz Mevsimi 9. bölümde çalan şarkı, Papatya Gibisin şarkısını dinleyebilir ve Papatya Gibisin şarkısının sözlerini bulabilirsiniz.



Kiraz Mevsimi 9. Bölümde Çalan Papatya Gibisin Şarkısı

    
   

Papatya Gibisin Şarkı Sözleri

Papatya gibisin beyaz ve ince,
Eziliyor ruhum seni görünce,
İsmin dudaklarımı yakıyor neden,
Nedir bu çektiğim senin elinden,

Yalvarırım sana gel üzme beni,
İnan bana çok seviyorum seni,
Gel kollarıma artık bekliyorum,
Papatyam seni özlüyorum,
Neden sanki öyle dudak büküyorsun,
Yoksa açık söyle hiç mi sevmiyorsun,
Sana soruyum neden susuyorsun,
Bana bu sevgiyi çok mu görüyorsun,
Bilsem söyler miydim gizli hislerimi,
Keşke görmeseydim gülen gözlerini,
Biliyorum fakat sende seviyorsun,
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Anladım çapkınca naz ediyorsun,
Neden sanki öyle dudak büküyorsun,
Yoksa açık söyle hiç mi sevmiyorsun,
Sana soruyorum neden susuyorsun,
Bana bu sevgiyi çok mu görüyorsun,
Bilsem söyler miydim gizli hislerimi,
Keşke görmeseydim gülen gözlerini,
Biliyorum fakat sende seviyorsun,
Anladım naz ediyorsun...




kiraz mevsimi 9. bölüm fragmanı izle, kiraz mevsimi yeni bölüm fragmanı, kiraz mevsimi bu haftaki bölümü, kiraz mevsimi ayaz ve öykü, kiraz mevsimi dizi oyuncuları, kiraz mevsiminde çalan şarkı, kiraz mevsimi papatya gibisin şarkısı ve sözleri, kiraz mevsimi öykü ayaz dans ettikleri sahne, kiraz mevsimin ayaz ve öykü dans ederken çalan şarkı, kiraz mevsimi dizi müzikleri, kiraz mevsimi 9. bölümde çalan şarkı, dün akşamki kiraz mevsiminde çalan şarkı, papatya gibisin şarkısı dinle, kiraz mevsimi papatya gibisin ver şarkısı, kiraz mevsimi dans sahnesi izle, kiraz mevsiminde çalan şarkılar, ayaz ve öykü dans müziklerinin adı ve sözleri, bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir, kiraz mevsimi 5 eylülde çalan papatya gibisin şarkısı
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com