Googlede Ara

BU TARZ BENİM 11 EKİM KİM ELENDİ - 11 EKİM BU TARZ BENİM ELENEN İSİM


- Reklamlar -
BU TARZ BENİM 11 EKİM KİM ELENDİ?...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Show TV de yayınlanan ve birbirinden güzel kızların kendilerine yakışanı giyerek Bu Tarz Benim dedikleri ve jüri karşısına çıktıkları yarışma olan, Bu Tarz Benim yarışması tüm hızıyla devam ediyor. Hafta içi her gün Show Tv de yayınlanan birbirinden güzel elbiseleri giyen yarışmacılar jüriden aldıkları yorumlar ile değerlendiriliyorlar. 

Hafta içi yayınlanan ve hafta sonları ise eleme günü olan, Bu Tarz Benim yarışması jüri üyeleri olan İvana Sert, Uğurkan Erez, Nur Yerlitaş ve Kemal Doğulu gibi dallarında başarılı olan isimlerdir. Bu Tarz Benim yarışmacıları olan güzelleri arasında her hafta bir kişi elenerek azalıyorlar. Her hafta bir kişinin elendiği bu tarz benim yarışmasında bu hafta da yani 11 Ekim 2014 Cumartesi akşamı da bir eleme gerçekleştirilecek. Yazımızın devamında 11 Ekim'de Bu Tarz Benim yarışmasından kimin elendiği hakkında bilgiler bulabilirsiniz. 

11 Ekim Bu Tarz Benim Yarışmasında Kim Elendi?
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
11 Ekim Cumartesi gecesi Bu Tarz Benim Yarışmasından Elenen İsim Sara Ayşem Koçoğlu Oldu.


11 Ekim Cumartesi Bu Tarz Benim yarışması eleme gecesine konuk jüri olarak katılan isim ise Alişan ve Sibel Tüzün oldu. 
Ayrıca Eleme gecesinde Jale Hürdoğan defilesi yapıldı ve Jamaika'lı performans sanatçısı ekip kıyafet değiştirme gösterisi sergiledi.

BU TARZ BENİM GİZEM GÜREL RESİMLERİ>>>

BU TARZ BENİM NUR BOZAR RESİMLERİ>>>

bu tarz benim, bu tarz benim yarışması, bu tarz benim yarışmacıları kimler, bu tarz benim yarışması yarışmacıları, bu tarz benim yarışmacıları resimleri, bu tarz benim eleme gecesi, bu tarz benim bu hafta kim elendi, bu tarz benim 11 ekimde kim elendi, bu tarz benim bu hafta kim elendi, bu tarz benim yarışmasından kim elendi, bu tarz benim cumartesi günü kim elendi, bu tarz benim eleme bilgileri, bu tarz benim yarışması elenen kim oldu, bu tarz benim nur bozar, bu tarz benim gizem, bu tarz benim resimleri, bu tarz benim videolarıbu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com