Googlede Ara

BU TARZ BENİM 22 EKİM KİM NE GİYDİ - BU TARZ BENİM 22 EKİM KIYAFETLERİ


- Reklamlar -
BU TARZ BENİM 22 EKİM KİM NE GİYDİ...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Show TV de yayınlanan ve birbirinden güzel kızların kendilerine yakışanı giyerek Bu Tarz Benim dedikleri ve jüri karşısına çıktıkları yarışma olan, Bu Tarz Benim yarışması tüm hızıyla devam ediyor. Hafta içi her gün Show Tv de yayınlanan birbirinden güzel elbiseleri giyen yarışmacılar jüriden aldıkları yorumlar ile değerlendiriliyorlar. 

Hafta içi yayınlanan ve hafta sonları ise eleme günü olan, Bu Tarz Benim yarışması jüri üyeleri olan İvana Sert, Uğurkan Erez, Nur Yerlitaş ve Kemal Doğulu gibi dallarında başarılı olan isimlerdir. Bu Tarz Benim yarışmacıları olan güzelleri arasında her hafta bir kişi elenerek azalıyorlar. 

Hanımlar tarafından ilgi ile takip edilen bu tarz benim yarışmasında giyilen kıyafetler dikkat çekmektedir. sizlere bu yazımızda Bu Tarz Benim yarışmasında 22 Ekim de kim ne giydi, kim hangi kıyafeti giydi gibi merak edilen soruların cevaplarını sizler için derledik.

22 Ekim Bu Tarz Benim de Kim Ne Giydi?

İşte Bu Tarz Benim 22 Ekim Kıyafetleribu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir

Bu Tarz Benim 22 Ekim Ayşenur Balcı Kıyafetleri: Siyah uzun kollu triko, koyu mavi tayt pantolon, lacivert kemer, kırmızı sarı askılı çanta, sarı ayakkabı giydi. Jüri üyelerinden olumlu yanıt alamadı ve yıldızsız tamamladı.

Bu Tarz Benim 22 Ekim Tuğçe Ergişi Kıyafetleri: Siyah uzun önden yırtmaçlı, sırt dekolteli yanldan tüllü abiye elbise, kırmızı stilletto ayakkabı, kırmızı küpe ile sahneye çıktı Nur Yerlitaş beğenmese de diğer jürilerden tarzsın cevabı aldı ve YILDIZ alabildi.

Bu Tarz Benim 
22 Ekim Ezgi Baylar Kıyafetleri: Turuncu yarım kollu kısa elbise, turuncu stiletto ayakkabı, gümüş bileklik ile sahneye çıktı fakat yıldız alamadı.

Bu Tarz Benim 
22 Ekim Nur Bozar Kıyafetleri: Kırmızı diz altı elbise, krem rengi topuklu ayakkabı, krem renkli palto ile sahneye çıktı. Jüri üyelerinin beğendiği yarışmacı bugün de YILDIZ aldı. 

Bu Tarz Benim 
22 Ekim Gizem Güler Kıyafetleri: Diz altı uzun kollu triko siyah gri çizgili elbise, siyah çanta ve siyah yarım bot, üçgen gri küpe ile sahneye çıktı. Kemal Doğulu beğense de diğer jüri üyelerinden olumlu cevap alamadı ve günü yıldızsız tamamladı. 

Bu Tarz Benim 
22 Ekim Özlem Özden Kıyafetleri: Siyah beyaz kaz ayağı desenli bol uzun ceket, aynı desende pantolon, siyah bluz ve mor parlak düz ayakkabı giydi. Yıldız alamadı. 

Bu Tarz Benim 
22 Ekim Aycan-Nurcan Şencan Kıyafetleri: Aycan, petrol yeşili deri uzun kollu kısa elbise, mopak çorap, topuklu ayakkabı, Nurcan, siyabh ceket siyah bluz siyah etek ve mopak çorap, siyah küpe, siyah ayakkabı ile sahneye çıktı. Jüriden tarzsın cevabı alan yarışmacılar YILDIZ aldı. 

Bu Tarz Benim 
22 Ekim Ayşegül Melisa Doğan Kıyafetleri: Siyah bluz, limon sarısı bol paça pantolon, siyah zincirli çanta ile sahneye çıkan yarışmacı jüriden YILDIZ aldı. 

   

bu tarz benim yarışması, bu tarz benim, bu tarz benim yarışmacıları, bu tarz benim 22 ekim, bu tarz benim kim ne giydi, bu tarz benim 22 ekimdeki kıyafetler, bu tarz benimde 22 ekimde kim yıldız aldı, bu tarz benim yıldız alanlar, bu tarz benim ayşegül ne giydi, bu tarz benim 22 ekim nur ne giydi, bu tarz benim 22 ekim özlem ne giydi, bu tarz benim bugün kim ne giydi,bu tarz benimde giyilen kıyafetler, ivana sert, 22 ekim ivana sert kıyafeti, ıvana sert resimleri, ıvana sert ne giydi, 22 ekim kimler yıldız aldı, bu tarz benim 22 ekim ayşegül gizem nur aycan ayşenur yıldız aldı mı
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com