Googlede Ara

BU TARZ BENİM 27 EKİM KİM NE GİYDİ KİMLER YILDIZ ALDI - BU TARZ BENİM 27 EKİM KIYAFETLERİ


- Reklamlar -
BU TARZ BENİM 27 EKİM KİM NE GİYDİ...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Show TV de yayınlanan ve birbirinden güzel kızların kendilerine yakışanı giyerek Bu Tarz Benim dedikleri ve jüri karşısına çıktıkları yarışma olan, Bu Tarz Benim yarışması tüm hızıyla devam ediyor. Hafta içi her gün Show Tv de yayınlanan birbirinden güzel elbiseleri giyen yarışmacılar jüriden aldıkları yorumlar ile değerlendiriliyorlar. 

Hafta içi yayınlanan ve hafta sonları ise eleme günü olan, Bu Tarz Benim yarışması jüri üyeleri olan İvana Sert, Uğurkan Erez, Nur Yerlitaş ve Kemal Doğulu gibi dallarında başarılı olan isimlerdir. Bu Tarz Benim yarışmacıları olan güzelleri arasında her hafta bir kişi elenerek azalıyorlar. 

Hanımlar tarafından ilgi ile takip edilen bu tarz benim yarışmasında giyilen kıyafetler dikkat çekmektedir. sizlere bu yazımızda Bu Tarz Benim yarışmasında 27 Ekim Pazartesi günü kim ne giydi, kim hangi kıyafeti giydi gibi merak edilen soruların cevaplarını sizler için derledik.

27 Ekim Bu Tarz Benim de Kim Ne Giydi?

İşte Bu Tarz Benim 27 Ekim Kıyafetleri
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir

Bu Tarz Benim 27 Ekim Roza Şake Kıyafetleri: Bu Tarz Benim yeni yarışmacısı Roza beyaz tül etek, gümüş parıltılı bluz, gümüş renk stiletto ayakkabı ile ilk kıyafetini sundu. 

Bu Tarz Benim 27 Ekim Meltem Keklik Kıyafetleri: Mavi diz altı sırt dekolteli kalem elbise ile ekrana geldi. Üç jüriden de tam not aldı ve YILDIZ aldı.

Bu Tarz Benim 27 Ekim Tuğçe Ergişi Kıyafetleri: Siyah göbek dekolteli deri bluz, pembe fırfırlı mini etek, siyah bot, siyah çanta ile jüri karşısına çıktı. Üç jüridende tma not alan yarışmacı YILDIZ aldı.

Bu Tarz Benim 
27 Ekim Ezgi Baylar Kıyafetleri: Omuz dekolteli siyah kısa büstiyer, siyah kalem etek ile ekrana çıktı. Üç jüriden de tam not aldı ve YILDIZ aldı. 

Bu Tarz Benim 27 Ekim Gizem Güler Kıyafetleri: Siyah desenli deri etek, beyaz bluz, siyah çanta,siyah stiletto ayakkabı.Jürüden yıldız alamadı...

Bu Tarz Benim 
27 Ekim Özlem Özden Kıyafetleri: Straplez siyah balık elbise, siyah eldiven, 

Bu Tarz Benim 27 Ekim Aycan-Nurcan Şencan Kıyafetleri: Aycan siyah triko, beyaz deri etek, siyah ayakkabı,siyah kürk, Nurcan ise omuzları deri sihay kürk, mavi siyah ekoseli kısa şort etek, mopak çorap siyah bot ile ekrana geldi fakat yıldız alamadı. 

Bu Tarz Benim 
27 Ekim Ayşegül Melisa Doğan Kıyafetleri: Beyaz bluz, siyah yandan taş pencereli kalem etek, stiletto ayakkabı ile ekrana çıktı fakat yıldız alamadı.

Bu Tarz Benim 27 Ekim Nur Bozar Kıyafetleri: Pembe bol kollu ceket, lacivert kot pantolan, siyah body, pembe çanta,siyah ayakkabı ile ekrana geldi. Nur Yerlitaş ve İvana Sert'ten tam not aldı ve YILDIZ alabildi.

BuTarz Benime Yeni Katılan Yarışmacılar

BU TARZ BENİM ROZA ŞAKE >>>

BU TARZ BENİM MELTEM KEKLİK>>>


 
bu tarz benim yarışması, bu tarz benim, bu tarz benim yarışmacıları, bu tarz benim 27 ekim, bu tarz benim kim ne giydi, bu tarz benim 27 ekimdeki kıyafetler, bu tarz benimde 27 ekimde kim yıldız aldı, bu tarz benim yıldız alanlar, bu tarz benim ayşegül ne giydi, bu tarz benim 27 ekim nur ne giydi, bu tarz benim 27 ekim özlem ne giydi, bu tarz benim bugün kim ne giydi, bu tarz benimde giyilen kıyafetler, ivana sert, 27 ekim ivana sert kıyafeti, ıvana sert resimleri, ıvana sert ne giydi, bu tarz benim 27 ekim pazartesi günü kıyafetleri, bu tarz benimde pazartesi günü kim ne giydi, 27 ekim bu tarz benim kimler yıldız aldı, 27 ekimde nur gizem özlem yıldız aldı mı, bu tarz benimde bugün yıldız alanlar kimler
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com