Googlede Ara

BU TARZ BENİM 7 ARALIK PAZAR GÜNÜ KİM ELENDİ - BU TARZ BENİM YENİ SEZON ELEME GECESİ 7 ARALIK


- Reklamlar -
BU TARZ BENİM 7 ARALIK PAZAR KİM ELENDİ...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Sevilen yarışma Bu Tarz Benim yeni sezon yarışmacıları ile Pazar günleri ekranlarda olmaya devam ediyor. Birinci sezon bitene kadar Pazar günleri yayınlanacak olan Bu Tarz Benim 2. sezon bölümleri 13 Aralıktan sonra hafta içi her gün yayınlanmaya ve Cumartesi günleri ise eleme gecesi olmaya devam edecek. 

Yayınlandığı ilk günden beri büyük beğeni toplayan Bu Tarz Benim yarışması artık birinci sezon bitimi için son hafta 13 Aralık'ta final yapacak olan bu tarz benim hız kesmeden ikinci sezona başlayacak. Geçen hafta bu tarz benim yeni sezon yarışmacıları tanıtılmıştı. Birbirinden güzel yarışmacıların yer aldığı ikinci sezonda yine gümdemde olmaya devam edecek. 

Bilindiği üzere geçen hafta ilk bölümü ile ekranlara gelen Bu Tarz Benim ikinci sezonda ilk eleme de gerçekleştirilmişti. Bu hafta yani 7 Aralık Pazar günü de yine bir eleme olacak.  Bakalım bu hafta bu tarz benim ikinci sezon yarışmacılarından kim elenecek. 

Bu Tarz Benim 7 Aralık Pazar ikinci sezon ikinci bölümünde yarışmacıların konseptleri kostüm partisi olacak ve yarışmacılar birbirinden farklı kıyafetlerle sahneye çıkacaklar. 7 Aralık Pazar günü bu tarz benim yarışmasında konuk jüri üyesi Metin Arolat ve Emine Ün oldu. 



Bu Tarz Benim 7 Aralık Pazar 
Elenen İsim İLBİGE UZUN oldu.



7 Aralık Pazar günü Bu Tarz Benim puanlama sonrasında 3 yarışmacı elemeye kaldı.
Elemeye kalan yarışmacılar İlbilge Uzun, Gülay Hançer ve Zeynep Öztürk oldu. Jüri üyeleri tekrar oylama yaptılar ve birer isim söylediler. İşte jüri üyelerinin söyledikleri isimler;

Nur Yerlitaş - Zeynep Öztürk gitsin dedi.
Uğurkan Erez - İlbige Uzun gitsin dedi.
Kemal Doğulu - Zeynep Öztürk gitsin dedi.
İvana Sert - İlbige Uzun gitsin dedi.
Metin Arolat - İlbige Uzun gitsin dedi.


Bu Tarz Benim yarışmasının ikinci sezon bölümünde yarışmacılar değişik kıyafetlerle sahneye çıktılar. Ünlü şarkıcı Metin Arolat'ın sevilen şarkıları geceye renk katarken, bu tarz benim yeni sezon yarışmacıları ise çingene, fare, vanpir, gibi değişik kostümlerle izleyenleri şaşırttılar. 
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
30 Kasım Pazar akşamı yayınlanan bu tarz benim 2. sezonun ilk bölümünde yarışmacıları sizlere tanıtmıştık. Yazımızın devamında bu tarz benim yeni sezondaki tüm yarışmacıların hakkında bilgileri bulabilirsiniz.

BU TARZ BENİM 2. SEZON YARIŞMACILARI>>>

bu tarz benim, bu tarz benim 2. sezon, bu tarz benim ikinci sezon bölümleri, bu tarz benim 7 aralık eleme gecesi, bu tarz benim pazar günü kim elendi, bu tarz benim yeni sezon yarışmacıları kimler, bu tarz benim ikinci sezon elemeleri, bu tarz benim pazar günü kim elendi, bu tarz benim eleme günü, bu tarz benim kim elendi, bu tarz benim 7 aralık pazar günü kim elendi, bu tarz benim dün akşam kim elendi, bu tarz benim bu akşam kim elendi, 
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com