Googlede Ara

BU TARZ BENİM SERPİL GÖK KİMDİR - SHOW TV SERPİL GÖK BU TARZ BENİM YENİ SEZON


- Reklamlar -
bu tarz benim serpil gök, bu tarz benim serpil gök kaç yaşında, serpil gök kimdir, bu tarz benim yeni sezon serpil gök, bu tarz benimdeki serpil gök, show tv bu tarz benim serpil gök kimdir, serpil gök hakkında bilgi, 

BU TARZ BENİM SERPİL GÖK KİMDİR...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Show Tv'nin merakla beklenen Bu Tarz Benim 2. sezonu 19 Ocak Pazartesi günü birinci bölüm ile başladı ve ekranlarda oldu. Bu Tarz Benim yeni jüri üyeleri modacı Cemil İpekçi, Moda yazarı Sibel Arna, Stil danışmanı Umut Eker ve manken ayrıca Serdar Ortaç'ın eşi olan Chloe Loughnan Ortaç gibi ünlü isimlerden oluşmaktadır. 

Bilindiği gibi Show Tv de yayınlanan ve birinci sezonu ile büyük ilgi gören Bu Tarz Benim yarışmasının yeni sezonu yani 2. sezonu için jüri üyeleri ve yarışmacılar değişmiş durumdadır.
Show TV Bu Tarz Benim yarışmacıları belli oldu. Sizlere Bu Tarz Benim yeni yarışmacılarını tanıtmaya devam ediyoruz.

İzleyici Bu Tarz Benim birinci bölüm ile yarışacak olan 13 güzel yarışmacıyı tanıdılar. İlk bölümde güzellikleri ile büyüleyen bu tarz benim yeni sezon yarışmacıları bir anda herkesin aradığı merak ettiği isimler arasında yer aldı.

Show Tv Bu Tarz Benim 2. sezon yarışmacılarının kimler olduğunu önceki yazılarımızda paylaşmıştık. Şimdi sizlere Bu Tarz Benim yeni sezon yarışmacıları arasında olan güzelleri tanıtmaya devam ediyoruz.

Bu Tarz Benimde yarışan ve iddialı yarışmacılar arasında olan güzel yarışmacılardan bir tanesi olan Serpil Gök hakkında bilgileri, Serpil Gök kimdir, bu tarz benim Serpil Gök kaç yaşındadır ve bu tarz benim Serpil Gök kıyafetleri gibi bir çok merak edilen bilgileri sizler için derledik.

BU TARZ BENİM 2. SEZON YARIŞMACILARI>>>

Bu Tarz Benim Serpil Gök Kimdir
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
20 yaşında ve güzelliği ile yarışmanın sevilen isimlerinden biri olan
Serpil Gök, 1991 yılında İstanbul’da doğmuştur. Hacettepe Üniversitesinden 2014 yılında mezun oldu.


Oyuncu olmayı hayal eden ve 1.70 cm. Boyunda, 53 kilo olan Serpil Gök, pilates yapıyor, tiyatro ve sinema ile ilgileniyor.
2014 Aralık ayında İlker Ayrık’ın sunduğu “Ben Bilmem Eşim Bilir” adlı yarışmaya Serpil Gök- Zülfü Sekmen çifti olarak katıldı.


Bu Tarz Benim Serpil Gök Yaşı: 24
Bu Tarz Benim Serpil Gök Boyu: 1,70
Bu Tarz Benim Serpil Gök Kilosu: 53
Bu Tarz Benim Serpil Gök İnstagram:

Serpil Gök Resimleri




- Reklamlar -


Kategori: , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com