Googlede Ara

FUNDA ARAR SEVDİM BİR KERE ŞARKI SÖZLERİ - FUNDA ARAR HOŞGELDİN ALBÜMÜ 2015


- Reklamlar -
FUNDA ARAR SEVDİM BİR KERE ŞARKI SÖZLERİ...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
2015 yılına yeni albüm çıkartarak giren başarılı sanatçı Funda Arar Hoşgeldin isimli yeni albümü ile başarılı bir giriş yapmayı başarmıştır. 

Geçtiğimiz günlerde Funda Arar, yeni albümü olan Hoşgeldin'in tanıtım gecesini de yapmıştır. Albüm tanıtım gecesine katılan bir çok ünlü, sevilen sanatçı Funda Arar'ı böyle bir gecede yalnız bırakmadı. 

Funda Arar yeni albümünde toplamda 13 şarkı yer almaktadır. Hoşgeldin ismini verdiği yeni albümünde Funda Arar, bir çok ünlü isim ile çalışmıştır. Bu isimler Soner Sarıkabadayı, Şebnem Sungur, Gökhan Tepe, Ragga Oktay, Burcu Tatlıses, Febyo Taşel gibi ünlü isimler yer almaktadır.

Her albümü ile büyük beğeni toplayan Funda Arar Hoşgeldin albümü ile dinleyicileri ve müzikseverler tarafından da oldukça beğenilmiştir. Yeni albümünün çıkış parçası olarak Funda Arar Hayatın Hesabı isimli şarkıyı seçmiş ve bu şarkıya klipte çekmiştir. Beğenilen şarkılar arasında olan bu şarkının sözlerini sizlerle paylaşmıştık.

Funda Arar'ın yeni albüm şarkıları arasında olan ve beğenilen şarkılardan bir tanesi de Sevdim Bir Kere isimli şarkıdır. Söz ve müziği Febyo Taşel'ye aittir. Yazımızın devamında Funda Arar Sevdim Bir Kere şarkı sözlerini bulabilirsiniz.

FUNDA ARAR YENİ ALBÜM ŞARKILARI>>>


Funda Arar Sevdim Bir Kere Şarkı Sözleri

İnansan kadere dağ gibi dursaydık
Kaçmasan olmazdı böylesi dargınlık
Her şey anlamsız
Dünyam dilsiz, şimdi sensiz
Bir de selamsız olmak varmış
Nerde yanlış

Sana dair bütün düşler tertemiz yine
Bir umudun gölgesinde bekler benimle
Başka gözler, başka bir aşk düşmez kalbime
Unutsan da vazgeçsen de sevdim bir kere

Söz: Febyo Taşel & Günay Çoban
Müzik: Febyo Taşel

funda arar, funda arar sevdim bir kere, funda arar hoşgeldin albüm şarkıları, funda ararın sevdim bir kere şarkısı, funda arar yeni albüm şarkıları, funda arar sevdim bir kere şarkısı indir, funda arar sevdim bir kere şarkı sözleri, sevdim bir kere şarkı sözleri funda arar, albüm indir, yeni çıkan albümler,

- Reklamlar -


Kategori: , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com