Googlede Ara

SHOW TV 21 ŞUBAT BU TARZ BENİM KİM ELENDİ - BU TARZ BENİM BU HAFTA KİM ELENDİ 21 ŞUBAT


- Reklamlar -


SHOW TV BU TARZ BENİM KİM ELENDİ

Show Tv ekranlarında ikinci sezonu ile yayınlanan ve en çok izlenen yarışma programlarından biri olan Bu Tarz Benim yarışması tüm hızı ve heyecanı ile devam etmektedir. 

Hafta içi her gün yayınlanan ve ilgi ile takip edilen yarışmada özellikle giyilen kıyafetler dikkat çekmektedir. Hanımların bir numaralı moda programı olan bu tarz benim yarışmasında kıyafetlerin yanı sıra yarışmacılarda dikkat çekmektedir.

Formatta değişiklik yapılan sevilen yarışma Bu Tarz Benimde bayan yarışmacılarının arasına artık erkek yarışmacılarda katılmıştır. Çift olarak sahneye çıkan yarışmacılar jüri karşısına çıkmaktadırlar. Bu tarz benimin erkek yarışmacıları arasında Savaş Kıran, Aykut Alagöz, Barış Egemen, Serhan Çelik gibi isimler yer almaktadır. 

Hafta içi her gün izleyici ile buluşan programda yarışmacılar hergün farklı kıyafetlerle podyuma çıkmaktadırlar ve hafta sonu ise cumartesi günleri yarışmada eleme gecesi yaşanmaktadır. Her hafta bir yarışmacının veda ettiği bu tarz benimde yine bir eleme günü yaşanacaktır. 

21 Şubat Cumartesi akşamı yayınlanacak olan bu tarz benim eleme gecesinde kimin eleneceği şimdiden merak konusu olmuş durumdadır. Her hafta sizlere bu tarz benimde kimin elendiğinin bilgisini yarışmayla eş zamanlı olarak paylaşmaya devam ediyoruz. Show Tv bu tarz benimde bu hafta 21 Şubatta kimin elendiğinin bilgisi yazımızın devamındadır. 


21 Şubat Cumartesi Show Tv Bu Tarz Benimde Elenen
İsim Sehan, Okan, Tuba, Esra Oldu.




21 Şubat eleme gecesinde kim kimin ismini söyledi. 

Jüri üyeleri ............... ve ............. arasından oylama ile seçim yaptılar. Jüri üyelerinin seçimi,

Jüri üyelerinden Cemil İpekçi, ....................... gitsin dedi
Jüri üyelerinden Sibel Arna, ...................... gitsin dedi.
Jüri üyelerinden Umut Eker,.................... gitsin dedi.
Jüri üyelerinden Chloe Lougnan, ..................  gitsin dedi.
Jüri üyelerinden ..............., ....................... gitsin dedi.


Sizce Bu Hafta Kim Elenir?
Bu Hafta Kimin Elenmesini İstersiniz?

Tahminlerinizi Yorum Bölümünden Paylaşabilirsiniz.

bu tarz benim, bu tarz benim yarışması, bu tarz benim yarışmacıları kimler, bu tarz benim yarışması yarışmacıları,  bu tarz benim yarışmacıları resimleri, bu tarz benim 21 şubat eleme gecesi, bu tarz benim bu hafta kim elendi, bu tarz benim 21 şubatta kim elendi, bu tarz benim bu hafta kim elendi, bu tarz benim yarışmasından 21 şubat kim elendi, bu tarz benim cumartesi günü kim elendi, 21 şubat cumartesi bu tarz benim kim elendi, bu hafta bu tarz benim eleneni kim oldu, dün akşam bu tarz benimde kim elendi, cumartesi bu tarz benim kim elendi,
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com