Googlede Ara

SILA YENİ ŞARKISI VAZİYETLER ŞARKI SÖZLERİ - SILA VAZİYETLER ŞARKISI SÖZLERİ


- Reklamlar -
sılanın yeni şarkısın sözleri neler, sılanın yeni şarkısının sözleri, sılanın yeni şarkısının ismi ne, sılanın yeni albümünün ismi ne, sıla vaziyetler şarkı sözleri, vaziyetler şarkı sözleri sıla, sıla yeni albüm şarkıları,sıla vaziyetler şarkısının sözleri



Pop müziğinin önde gelen isimlerinden olan Sıla yeni albümü Yeni Ay ile sevenlerinin yüzünü güldürdü. Sıla Yeni Ay adlı 2014 yeni albümünde 11 şarkı bulunan ve tüm şarkıların sözleri Sıla'ya ait olması dikkat çekmektedir. Sıla her albümünde olduğunu gibi bu albümünde de yine aynı başarıyı yakalayacağa benziyor.

Sıla 2014 yeni albümü Yeni Ay ile tüm müzik marketlerde yerini alırken Sıla'nın yeni klibi ise müzik kanallarında yayınlanmaya devam ediyor. Sıla Yeni Ay adlı 2014 albümünden çıkış parçası olan Vaziyetler adlı şarkıya klip çekmiştir. Sıla Vaziyetler adlı şarkısının sözleri Sıla'ya Müziği ise Sıla ve Efe Bahadır'a aittir.


SILA VAZİYETLER KLİBİ İÇİN TIKLAYINIZ>>>


İşte Sıla'nın Yeni Klip Şarkısı Vaziyetler Şarkı Sözleri


Sıla Vaziyetler Şarkı Sözleri

Bu vaziyetler hayrı alamet
Değilde durdum düşündüm
Yine niye beni buldu eziyetler
Aklımı nerde düşürdüm

Darıldım sonra barıştım
Hayat kısa yol uzun ben ani
Hayat bilenlere de danıştım
Hiç biri ne alim ne zalim

Aman yine mi olmamış
Devam tamam olmamış çilem
Daha dolmamış bu vaziyetler
Hayrı alamet değilde durdum düşündüm
Yine niye beni buldu eziyetler
Aklımı nerde düşürdüm

Başına bela bağlanıyorsa
Ah be sakat bide dağlanıyorsan
Mutluysan amenna şarkılardan hal tutmuyorsan
Aman yine mi olmamış
Devam tamam olmamış çilem
Daha dolmamış bu vaziyetler
Hayrı alamet değilde durdum düşündüm
Yine niye beni buldu eziyetler
Aklımı nerde düşürdüm


Sıla'nın Yeni Albüm ve Şarkısı İçin Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz.
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com