Googlede Ara

BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİSİ SEYFİ (EKİN KOÇ) KİMDİR - EKİN KOÇ KAÇ YAŞINDA BİYOGRAFİ VE RESİMLERİ


- Reklamlar -
BENİM ADIM GÜLTEPE SEYFi...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
Yeni yayın döneminin başlaması ile beraber, yeni başlayan diziler ve oyuncular hakkında bilgiler vermeye ve dizi oyuncularını sitemizin biyografi bölümünden tanıtmaya devam ediyoruz. Sizlere bu yazımızda yeni başlayan dizi olan Benim Adım Gültepe dizisi oyuncuları arasında olan Ekin Koç hakkında bilgiler vereceğiz.

Kanal D ekranlarında başlayan Benim Adım Gültepe dizisi konusu 1980 yıllarında Gültepe semtinde geçmekte ve mahallede yaşayan 4 yakın arkadaşın hayatlarının anlatıldığı dizide birde, kocası hapise düşen bir kadının oğlu ile yaşadığı hayatı anlatan ve kadının yaşadığı yasak aşkı konu almaktadır. Benim Adım Gültepe dizisi oyuncuları da dizinin konusu kadar dikkat çekmektedir. Benim Adım Gültepe dizisi oyuncuları arasında bulunan Seyfi karakterini canlandıran ve dizi oyuncuları arasında en çok aranan isim olan Ekin Koç hakkında bilgiler yazımızın devamındadır.

Benim Adım Gültepe dizisi Seyfi kimdir, Ekin Koç kimdir, Ekin Koç kaç yaşında, nereli ve hangi dizilerde rol almıştır gibi aramaların yapılması ile sizlere Ekin Koç hakkında bilgileri, Ekin Koç resimlerini ve biyografisini sizler için derledik.

BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİ OYUNCULARI>>>

Ekin Koç Kimdir 
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
Benim Adım Gültepe dizisinde Seyfi karakterini canlandıran Ekin Koç 15 Ağustos 1986 yılında İstanbul da doğmuştur. Eğitim hayatını tamamladıktan sonra 35 Buçuk Sanat Akademisinde Vahide Gördüm ve Altan Gördüm'den özel olarak oyunculuk dersleri almıştır. Yakışıklı oyuncu Ekin Koç ilk kez Fox Tv'nin ilgi ile izlenen dizisi Sana Bir Sır Vereceğim ile izleyici karşısına çıkmıştır. 

Sana Bir Sır Vereceğim dizisi ile ilk defa profesyonel oyunculuk kariyerine başlayan Ekin Koç özellikle kısa sürede genç kızların ilgi odağı haline gelmiştir. 28 yaşındaki genç oyuncu 1.70 cm boyunda olup düzgün bir fiziğe sahiptir. Dizi setinde hayranlarının ziyaretlerine oldukça sıcak yaklaşan Ekin Koç dizi setini ziyaret eden hayranları ile de bol bol resim çektirmektedir. 


Başarılı oyuncu Ekin Koç Kanal D'nin yeni dizisi olan Benim Adım Gültepe isimli dizide Seyfi karakterini canlandırmaktadır. Ekin Koç canlandırdığı Seyfi karakteri ile Gültepe mahallesinde yaşayan muhteşem 4 arkadaş olan bir grupta yer almaktadır. Mahallenin yakışıklısı olan Ekin Koç diğer arkadaşları Fevzi, Murat ve Gülali ile mahallenin kabadayısı olan Eşref'e hem saygı duymaktadırlar hemde korkmaktadırlar. 

bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
Ekin Koç'un Boyu                : 1,70 cm

Ekin Koç'un Kilosu              : 71 kg
Ekin Koç Facebook Adresi  : https://tr-tr.facebook.com/OfficialEkinKoc
Ekin Koç Twitter Adresi       : https://twitter.com/iekinkoc
Ekin Koç İnstagram             : instagram.com/iekinkoc


Ekin Koç Rol Aldığı Diziler

- Benim Adım Gültepe (Seyfi)
- Sana Bir Sır Vereceğim (Tilki)


Ekin Koç Resimleri 








ekin koç kimdir, ekin koç, ekin koç resimleri, ekin koç yeni dizisi, ekin koç yeni dizisinin adı ne, ekin koç ve yeni dizisi, ekin koç resimleri, ekin koç foto galeri, ekin koç hakkında bilgi, ekin koçun burcu ne, ekin koç hangi takımı tutuyor ekin koç hangi takımlı, ekin koç kaç yaşında, ekin koç sevgilisi kim, ekin koç demet özdemir sevgilimi, ekin koç wikipedi, ekin koç hayatı, ekin koçun sevdiği renk yemek şarkı, benim adım gültepe dizisi seyfi kim, benim adım gültepe dizisi oyuncuları, benim adım gültepe dişzisi karekter isimleri, benim adım gültepe seyfi karakteri kimdir, benim adım gültepe dizisi seyfi gerçek adı ne, benim adım gültepe seyfi resimleri, bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com