Googlede Ara

YAREN VE KARLOS BEN HALA DELİYİM HALA SEVDALI ŞARKISI - YAREN KARLOS BU SEVDA BİRANDA BİTEBİLİRMİ


- Reklamlar -
YAREN VE KARLOS BEN HALA SEVDALI ŞARKISI...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
Kanal D'nin sevilen dizisi Ulan İstanbul yeni bölümleri ile izlenmeye devam ediyor. Sevilen oyuncuları ve konusu ile oldukça beğenilen Ulan İstanbul dizisi yeni bölümleri ile her hafta ekranlara gelmeye devam ediyor. 

Kanal D'nin en çok izlenen dizileri arasında olan Ulan İstanbul dizisi bir çete grubunun olaylarını anlatmaktadır. Ulan İstanbul dizisi oyuncuları arasında olan ve her hafta söyledikleri şarkılar ile büyük beğeni toplayan Yaren ve Karlos söyledikleri şarkılar ile rekor kırmaya devam ediyorlar. 

Ulan İstanbul dizisinin geçtiğimiz bölümlerinde Yanarım şarkısını söyleyen Yaren ve Karlos en çok izlenen ve dinlenenler arasına girerek büyük başarı yakalamıştı. Yaren ve Karlos şimdi ise dizinin yeni bölümünde bir şarkı daha söylüyorlar. Ulan İstanbul dizisinin 1 Eylül Pazartesi günü yayınlanacak bölümünde Yaren ve Karlos, Bu Sevda Biranda Bitebilir mi, Gerçekler Yalana Dönebilir mi, Ben Hala Deliyim Hala Sevdalı diye devam eden bir şarkı söylüyorlar. Karlos ve Yaren'nin söyledikleri Ben Hala Deliyim Şarkısı kimin diye soranlar olacağı için söyleyelim bu şarkı Selami Şahin'in şarkısıdır.


Yaren ve Karlos Söyledikleri Ben Hala Deliyim Hala Sevdalı Şarkısı
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
        
                                                 


Yaren Karlos Bu Aşk Biranda Bitebilirmi Sözleri

Sen Beni, Sen, Sen Unutmuş Gibisin
Ben Hala Deliyim Hala Sevdalı
Sen, Sen Beni Unutmuş Gibisin
Ben Hala Deliyim Hala Sevdalı

Yaktığın Ateşi Söndüremedim
Sen Hala Çılgınsın Hala Belalı
Oof Hala Belalı...

Çekmeye Razıyım Kaprislerini
İstersen Zincire Vur Ellerimi
Ne Olur Birtanem Anla Halimi 
Ben Hala Deliyim Hala Sevdalı
Ben Hala Deliyim Hala Sevdalı

Sen Beni, Sen, Sen Unutmuş Gibisin
Ben Hala Deliyim Hala Sevdalı
Sen, Sen Beni Unutmuş Gibisin
Ben Hala Deliyim Hala Sevdalı

Yaktığın Ateşi Söndüremedim
Sen Hala Çılgınsın Hala Belalı
Oof Hala Belalı...

Bu Sevda Bir Anda Bitebilir mi
Gerçekler Yalana Dönebilir mi
Ne Olur Birtanem Anla Halimi 
Ben Hala Deliyim Hala Sevdalı
Ben Hala Deliyim Hala Sevdalı
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.




yaren karlos şarkıları dinle, yaren ve karlosun söylediği şarkı, ulan istanbul yaren ve karlos şarkıları, ulan istanbul dizi oyuncuları, yaren ve karlos yanarım şarkısı dinle, yaren ve karlos ben hala sevdalı şarkısı, yaren karlos bu sevda biranda bitebilirmi şarkısı, karlos ve yaren şarkıları yanarım, karlos ve yarenin söylediği tüm şarkılar, yaren ve karlos ben hala deliyim hala sevdalı şarkısı sözleri, yaren ve carlosun yeni bölümde söyledikleri şarkının ismi, yaren ve carlosun söylediği ben hala deliyim hala sevdalı şarkısı kimin, bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com