Googlede Ara

MİRA VE YAMAN BENİ BENİMLE BIRAK ŞARKISI DİNLE - YAMAN VE MİRA 40. BÖLÜMDE SÖYLEDİKLERİ ŞARKI


- Reklamlar -
MİRA YAMAN BENİ BENİMLE BIRAK ŞARKISI...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Star TV'nin sevilen dizisi Medcezir yeni bölüm ile ekranlarda oldu ve yine hafızalara kazınan bir bölüm ile akıllarda kaldı. Her hafta yeni bölümleri ile ekranlarda olan ve yayınlandığı anda izleyenleri soluksuz ekrana bağlayan Medcezir dizisi 40. bölüm ile 19 Eylül Cuma akşamı yayınlandı.

Her bölümde şarkılar söyleyen Yaman ve Mira 40. bölümde de yine şarkı söylediler. Medcezir dizisinde Mira ve Yaman'ın arkadaşları ikilinin ayrılığına son vermek için plan yaptılar ve sevilen ikili olan Yaman ve Mira'yı beraber sahneye çıkardılar. Üniversite şenliklerinde sahneye çıkan Mira ve Yaman Beni Benimle Bırak adlı şarkıyı söylediler. Medcezir 40. bölümde en çok sevilen sahne mira ve yaman beni benimle bırak şarkısını söyledikleri sahneydi. Sizlere bu yazımızda mira ve yamanın 40. bölümde söyledikleri beni benimle bırak şarkısının sözlerini ve şarkıyı paylaşacağız.



Yaman ve Mira 40. Bölümde Söyledikleri Şarkı



Mira Yaman - Beni Benimle Bırak Şarkı Sözleri
Gün olur da belki bir gün benden bıkarsan
Gün gelir de hani bu evden çıkıp gidersen
Sanma ki senden
Senin uğruna verdiklerimden
Geriye bir şey isterim sen ayrılırken
Sanma ki senin için yaptıklarımın
Hesabı sorulacaktır senden

Beni benimle bırak giderken
Başka bir şey istemem ayrılırken
Bana bir tek beni bırak ne olur
Gerisi senin olsun

Bir başka alem seni benden alırsa
Bir başkasına olur da aşık olursan
Sanma ki senden
Senin uğruna verdiklerimden
Geriye bir şey isterim sen ayrılırken
Sanma ki senin için yaptıklarımın
Hesabı sorulacaktır senden...



medcezirde çalan şarkılar, miranın söylediği şarkılar, yamanın söylediği şarkılar, mira ve yaman şarkıları, medcezir mira ve yaman beni benimle bırak şarkıları dinle, medcezir 40. bölümde yaman ve miranın söylediği şarkı, medcezir 40. bölümde mira ve yamanın söylediği beni benimle bırak şarkı dinle, medcezir 40. bölüm mira medcezir dinle, mira ve yaman medcezir şarkısı dinle, medcezir yeni bölümde çalan beni benimle bırak şarkı, medcezir beni benimle bırak şarkısı, medcezir şarkısı, mira yaman beni benimle bırak şarkısı, mira ve yaman şarkısı dinle, 40. bölümde söylediği şarkı sözleri, beni benimle bırak şarkısı mira, mira yaman
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com