Googlede Ara

BU TARZ BENİM 21 EKİM KİM NE GİYDİ - BU TARZ BENİM 21 EKİM KIYAFETLERİ


- Reklamlar -
BU TARZ BENİM 21 EKİM KİM NE GİYDİ...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Show TV de yayınlanan ve birbirinden güzel kızların kendilerine yakışanı giyerek Bu Tarz Benim dedikleri ve jüri karşısına çıktıkları yarışma olan, Bu Tarz Benim yarışması tüm hızıyla devam ediyor. Hafta içi her gün Show Tv de yayınlanan birbirinden güzel elbiseleri giyen yarışmacılar jüriden aldıkları yorumlar ile değerlendiriliyorlar. 

Hafta içi yayınlanan ve hafta sonları ise eleme günü olan, Bu Tarz Benim yarışması jüri üyeleri olan İvana Sert, Uğurkan Erez, Nur Yerlitaş ve Kemal Doğulu gibi dallarında başarılı olan isimlerdir. Bu Tarz Benim yarışmacıları olan güzelleri arasında her hafta bir kişi elenerek azalıyorlar. 

Hanımlar tarafından ilgi ile takip edilen bu tarz benim yarışmasında giyilen kıyafetler dikkat çekmektedir. sizlere bu yazımızda Bu Tarz Benim yarışmasında 21 Ekim de kim ne giydi, kim hangi kıyafeti giydi gibi merak edilen soruların cevaplarını sizler için derledik.

21 Ekim Bu Tarz Benim de Kim Ne Giydi?

İşte Bu Tarz Benim 21 Ekim Kıyafetleri


Bu Tarz Benim 21.10.2014 Tuğçe Ergişi Kıyafetleri: Beyaz trençko, siyah ispanyol paça pantolon giymişti, Üç jüriden de tarzsın cevabı alan yarışmacı YILDIZ aldı.

Bu Tarz Benim 21.10.2014 Ezgi Baylar Kıyafetleri: Lacivert kot ceket, beyaz bluz, gri şal, lacivert bol paça pantolon ve topuklu ayakkabı ile jüri karşısına çıktı. Üç jüriden de TARZ DEĞİLSİN cevabı aldı.

Bu Tarz Benim 21.10.2014 Ayşenur Balcı Kıyafetleri: Siyah, belden altın renk kemer detaylı, yakası açık altı fermuar, fileli etek detaylı elbise, dore ayakkabı, altın sarısı küpe, Altın renkte zincirli çanta ile çıktı. Üç jürinin de beğendiği yarışmacı YILDIZ almayı başardı.

Bu Tarz Benim 21.10.2014 Nur Bozar Kıyafetleri: Siyah uzun önden yırtmaçlı boğazdan askı kadife abiye elbise, siyah küçük çanta, siyah ayakkabı giydi. Üç jürinin de beğenisini kazanan Nur YILDIZ aldı.

Bu Tarz Benim 21.10.2014 Gizem Güler Kıyafetleri: Siyah ceket, beyaz kısa badi, mavi jean pantolon, kalın bantlı stiletto ayakkabı giymiş.

Bu Tarz Benim 21.10.2014 Özlem Özden Kıyafetleri: Gri fermuarlı tayt pantolon, kolları gümüş işlemeli uzun ceket, siyah tişört giydi.

Bu Tarz Benim 20.10.2014 Aycan-Nurcan Şencan Kıyafetleri: Aycan pembe kısa bluz, dore kısa etek, Nurcan pembe ceket, pembe etek ve gece mavisi ayakkabı ile sahneye çıktı.

Bu Tarz Benim 21.10.2014 Ayşegül Melisa Doğan Kıyafetleri: Siyah salaş tişört, gri yüksek bel pantolon, siyah kemer, siyah bot ile jüri karşısına çıktı. Ayşegül jüri karşısında ağlayarak büyük bir tartışma yarattı.


Bu Tarz Benim 21.10.2014 Gizem Güler Kıyafetleri: Siyah Ceket, Beyaz Tişört, kot pantolon, siyah ayakkabı ve siyah çanta ile jüri karşısına çıktı ve yıldız aldı.

BU TARZ BENİM 22 EKİM KIYAFETLERİ>>>

bu tarz benim yarışması, bu tarz benim, bu tarz benim yarışmacıları, bu tarz benim 21 ekim, bu tarz benim kim ne giydi, bu tarz benim 21 ekimdeki kıyafetler, bu tarz benimde 21 ekimde kim yıldız aldı, bu tarz benim yıldız alanlar, bu tarz benim ayşegül ne giydi, bu tarz benim 21 ekim nur ne giydi, bu tarz benim 21 ekim özlem ne giydi, bu tarz benim bugün kim ne giydi,bu tarz benimde giyilen kıyafetler
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com