Googlede Ara

MUSTAFA - SİZDEN GELENLER BÖLÜMÜ YILMAZ ERDOĞAN ŞİİRİ


- Reklamlar -
SİZDEN GELENLER...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Sevgili okurlarımız sizler için ve sizin sesiniz olmak için başlattığımız sizin sayfanız köşesinde, sizden gelenleri ve söylemek istediklerinizi yayınlamaya devam ediyoruz. Bir okuyucumuzdan gelen bir yazıyı sizlerle paylaşmak istiyoruz. 

Yazıyı gönderen okurumuzun adı, notu ve paylaşmak istedikleri aşağıdadır.

Herkese merhaba arkadaşlar ben İstanbul Silivriden Mustafa Lise öğrencisiyim. Sizlere Yılmaz Erdoğan'ın şiirini paylaşmak istedim. 

Bu şiirin bende önemi büyük ve sevdiğim bi şiirdir. Bu şiiri ilk kız arkadaşıma yazmıştım ve şimdi çıkıyoruz seni çok seviyorum Buse iyi ki varsın.


Yılmaz Erdoğan - Susuştu Yüzün Şiiri

Bir ufukta bitiyor yüzün
ve başka bir gökyüzü başlıyor
komşu ellerle sarmalanıyorsun
yanıyorsun...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
ne kadar övülsen az
avazım çıktığı kadar susuyorum
ismindeki sesli harfleri

mayınlı bir gülümsemeyle
senin karasularında olmak
üstünde ilkbahar bir entari;
sanki
yeniden
eski bir öyküye başlamak...

yüzündeki o billur akşam kahvaltısı
sürgülerken özümü,
ne kadarını sustuk konuştuklarımızın?...



Buse - Mustafa



sizden gelenler, sizden gelenler sayfası, sizin gönderdikleriniz, okuyucu yorumları, okuyucu şiirleri, okuyucu gönderileri, yılmaz erdoğan, yılmaz erdoğan şiirleri, yılmaz erdoğan şiiri, yılmaz erdoğan susuştu yüzün şiiri, yılmaz erdoğanın bir şiiri,yılmaz erdoğan susuştu yüzün

- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com