Googlede Ara

EBRU GÜNDEŞ MÜSTEHAK ŞARKI SÖZLERİ - EBRU GÜNDEŞ MÜSTEHAK ŞARKISI VE SÖZLERİ


- Reklamlar -
EBRU GÜNDEŞ MÜSTEHAK ŞARKISI...
Başarılı sanatçı Ebru Gündeş yeni albümü Araftayım ile müzik dünyasına tekrar hızlı bir giriş yaptı. 2,5 yıldır albüm çıkarmayan Ebru Gündeş, Araftayım albümü ile hayranlarını sevindirirken tüm müzik marketlerde yerini almış durumdadır. Başarılı albüm ve şarkılara imza atan Ebru Gündeş Araftayım albümü ile de bu başarısını devam ettirmektedir. 

Ebru Gündeş Araftayım ismini verdiği 2014 yeni albümünde toplamda 13 şarkı yer almaktadır. Bu yeni albümde müzik dünyasından bir çok başarılı isimle çalışan Ebru Gündeş'e en büyük desteği ise Sezen Aksu vermiştir. Sezen Aksu'nun 2 şarkısının yer aldığı Araftayım albümünde Ebru Gündeş, Gökhan Tepe, Gülşen, Sıla, Serdar Ortaç, Gülden Mutlu ve Sinan Akçıl gibi isimlerlede çalışmıştır. 

Daha önceki yazılarımızda Ebru Gündeş'in yeni albümü hakkında ve şarkıları ile ilgili bilgileri vermiştik, bu yazımızda ise ebru gündeş'in albümünde yer alan Sezen Aksu şarkısı olan Müstehak isimli şarkının sözlerini paylaşacağız. Ebru Gündeş Müstehak şarkı sözleri yazımızın devamındadır.


Ebru Gündeş Müstehak Şarkı Sözleri

Ebru Gündeş - Müstehak Şarkı Sözü
Kalbim kırık asabım bozuk
İnadına hava ılık
Hiç mecalim yok çok halsizim
Daha ne olsun sensizim

Bu kadar hoyrat olunmaz ki
Taş gibi duvar gibi durulmaz ki
Benim içim çıkmış ağlamaktan
İnsan birazcık üzülmez mi
Bi dön bak kırdım mı
Sen bi dön bak
Ama bende enayilik
Bana her şey müstehak

Bir film koydum hiç sarmadı
Kendim film oldum zaten gerek kalmadı
Hiç mecalim yok ah çok halsizim
Daha ne olsun sensizim

Bu kadar hoyrat olunmaz ki
Taş gibi duvar gibi durulmaz ki
Benim içim çıkmış ağlamaktan
İnsan birazcık üzülmez mi
Bi dön bak kırdım mı
Sen bi dön bak
Ama bende enayilik
Bana her şey müstehak

ebru gündeş, ebru gündeş yeni albümü, ebru gündeş yeni şarkıları, ebru gündeş yeni albüm şarkı isimleri, ebru gündeş yeni albümü araftayım dinle, ebru gündeş yeni araftayım albümü indir dinle, ebru gündeş müstehak şarkısı dinle, bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir, ebru gündeş müstehak şarkı sözleri, ebru gündeş müstehak şarkısının sözleri, ebru gündeş müstehak şarkı sözü, müstehak şarkı sözü ebru gündeş, ebru gündeşin müstehak şarkısı, ebru gündeş müstehak şarkısı sözleri, ebru gündeş yeni şarkısının sözleri, Müstehak Ebru Gündeş
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com