Googlede Ara

UNUTURSAM FISILDA FİLMİ GEL YA DA GİT ŞARKISI - FARAH ZEYNEP ABDULLAH GEL YA DA GİT ŞARKI SÖZLERİ


- Reklamlar -
GEL YA DA GİT ŞARKI SÖZLERİ...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Ekranların ve sevilen oyuncuların başında yer alan Mehmet Günsur Unutursam Fısılda filmi ile tekrar izleyicinin karşısında olacak. Son olarak Muhteşem Yüzyıl dizisinde Şehzade Mustafa karakterini canlandıran Mehmet Günsur, Unutursam Fısılda filminde ise Tarık karakterini canlandıracak. Unutursam Fısılda filminde Mehmet Günsur'e, Kurt Seyit ve Şura dizi oyuncusu olan Farah Zeynep Abdullah eşlik edecek. Unutursam Fısılda filmi ne zaman vizyona girecek sorusunun sorulduğu şu günlerde, filmin fragmanı yayınlandı ve vizyona giriş tarihi 29 Ekim olarak belirlendi.

Unutursam Fısılda filminde Kerem Bursin de yer almaktadır. Unutursam Fısılda filminin konusu ise; Film, Tarık ile kurduğu hayallerinin peşinden İstanbul’a giden genç kasabalı Ayperi’nin şöhret yıllarını, hayalleri için ayrıldığı kasabaya uzun yıllar sonra dönüşünü ve geçmişiyle hesaplaşmasını konu alıyor.
Unutursam Fısılda filminde Farah Zeynep Abdullah'ın söylediği şarkılar dikkat çekmektedir. Sizlere bu yazımızda Farah Zeynep Abdullah filmde söylediği Gel Ya Da Git isimli şarkısının sözlerini paylaşacağız.



Farah Zeynep Abdullah Unutursam Fısılda Filminde Söylediği Şarkı

Farah Zeynep Abdullah Gel Ya Da Git Şarkı Sözleri
Gel ya da git
Böyle yapma
Sensiz kalbimde sızı var
Son nefesin kadar değilse
Unuttuğum bir sözüm var
Sev ya da git
öyle bakma
Artık canımı acıtma
Şansını fazla zorladın
Ben de insanım sonuçta
Ben de bilir bilirdim
Yoldan çıkabilirdim
Yapmadım kıyamadım sana
Hep keyfini bekledim
Yıllarını gözledim
Bir küçük kıvılcım istedim

unutursam fısılda filmi, unutursam fısılda filmi ne zaman vizyona girecek, unutursam fısılda filminde çalan şarkılar, unutursam fısılda filmi konusu nedir, unutursam fısılda filmi oyuncuları kimler, unutursam fısılda filmi ne zaman çıkacak, unutursam fısılda filmi şarkısı, unutursam fısılda filmi gel yada git şarkısı, unutursam fısılda filmi farah zeynep abdullahın söylediği gel yada git şarkısı, gel yada git şarkı sözleri, farah zeynep gel yada git şarkısı, şuranın söylediği gel yada git şarkısı, şura gel yada git şarkı sözleri, unutursam fısılda gel yada git sözleri,
- Reklamlar -


Kategori: , , , , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com