Googlede Ara

YASEMİN - KİRAZ MEVSİMİ AYAZ YORUMU VE MESAJI


- Reklamlar -
Yasemin Çimen



Arkadaşlar ben İstanbul Avcılardan Yasemin 9. sınıf öğrencisiyim, benim söylemek istediklerim Ayaz ile ilgili yani Serkan Çayoğlu ile ilgili. 

Ayazcım bayramın mübarek olsun iyi bayramlar diliyorum sana, Ayaz benim en büyük hayranım onu çok seviyorum belki bu yazdıklarımı okumaz ama olsun ben yazmaktan mutluyum zaten Ayazla ilgili her yerde yorum yaptım sevdiğimi belli ettim bazı yerlerde ayaz hakkında ileri geri konuşanlarda olmuş çok üzüldüm ve öykü ile hiç yakışmadıklarını yazmışlar bence çok yakışıyorlar inşallah gerçek hayatta da sevgilidirler. 

Kiraz Mevsimi dizisi oyuncularının hepsini seviyorum ama Ayaz ve Öykü bambaşkalar çok beğeniyorum onları kiraz mevsimi dizisi hiç bitmez inşallah tekrarlarını bile izliyorum ayaz öykü sizleri çok seviyorum çok yakışıyorsunuz kimseye aldırmayın siz öpüyorum ikinizide.

Herkesin Bayramı Mübarek Olsun

İyi Bayramlar
serkan çayoğlu, kiraz mevsimi ayaz,ayaz resimleri, ayaz hakkında yorumlar, kiraz mevsimi dizi oyuncusu ayaz, kiraz mevsimi oyuncuları, ayaz ve öykü, öykü ayaz resimleri, ayazla öykü sevgili mi,
- Reklamlar -


Kategori: , , , ,

1 yorum:

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com