Googlede Ara

6 MART İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ - İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ 6 MART


- Reklamlar -


6 MART İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Tv8 ekranlarının sevilen yarışması yeni ismi ile İşte Benim Stilim tüm hızıyla devam etmektedir. Adında değişiklik yapılan yarışma İşte Benim Stilim olarak yayınlanmaya devam etmektedir. İşte Benim Stilim yarışmasında bir eleme gecesi daha geldi ve gözler bu hafta kimin eleneceğine çevrildi. Her hafta bir yarışmacının veda ettiği yarışmada 6 Mart Cuma akşamı da bir yarışmacı elenecektir.

Gerçek jüri üyeleri olan Nur Yerltaş, İvana Sert, Kemal Doğulu, Uğurkan Erez ve sunucu Öykü Serter ile kaldığı yerden tv8 de devam eden, sevilen yarışma İşte Benim Stilim yine en çok izlenenler arasında yerini aldı.

Hafta içi hergün yayınlanan beğeni ile izlenen Tv8 İşte Benim Stilim yarışmasında giyilen kıyafetlerde oldukça beğenilmektedir. Sizlere İşte Benim Stilimde kimin ne giydiği ve kimin yıldız aldığı hakkındaki bilgileri sizlerle paylaşıyoruz. 

TV8 de yayınlanan İşte Benim Stilim yarışması tüm hızıyla devam ederken, en kritik güne gelindi. Hafta içi farklı kıyafetlerle sahneye çıkan yarışmacılar, yıldız alabilmek için uğraşmışlardı. Şimdi ise İşte Benim Stilim eleme gecesine sıra geldi.

TV8 İşte Benim Stilim eleme haftası 6 Mart 2015 Cuma gecesi yapılacak. Yarışmanın eleneni Cuma günü belli olacak ve büyük ödüle veda edecek. Merakla beklenen İşte Benim Stilim 6 Martta elenen isimin kim olduğudur. Sizlere İşte Benim Stilim yarışmasının 6 Martta elenen isimi belli olduğunda hemen burada paylaşacağız. 


6 Mart İşte Benim Stilim Nazlı Sultan Elendi


Birbirinden güzel yarışmacının yer aldığı İşte Benim Stilim yarışması ile eleme gecesinde kimin ne kadar oy aldığı ve jüri üyelerinin kimin gitmesini istediği gibi bilgiler burada yayınlanacak ve güncellenecektir.
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Daha önce İşte Benim Stilim yarışmacılarını sizlere tanıtmıştık. Sizde ekranda izlediğiniz ve gördüğünüz kadarı ile yarışmacılar hakkındaki düşüncelerinizi paylaşabilir ve yarışmacılar hakkında yorum yaparak kimin elenmesi gerektiği konusunda tahminlerde bulunabilirsiniz.

Nur Yerlitaş, Özden gitsin dedi. 
İvan Sert, Özden gitsin dedi. 
Uğurkan Erez Nazlı gitsin dedi.
Kemal Doğulu Nazlı gitsin dedi. 
Hande Yener Nazlı gitsin dedi.


İşte Benim Stilim'in TV8 ekranlarındaki eleme gecesinde yarışmaya veda eden isim Nazlı Sultan Yayla oldu. 


Sizin Beğendiğiniz veya Beğenmediğiniz Yarışmacı Kim?

tv8 işte benim stilim, tv8 işte benim stilim kim elendi, bu hafta işte benim stilimde kim elendi, işte benim stilim 6 mart cuma elenen kim oldu, 6 mart işte benim stilim elenen isim kim, işte benim stilim tv8 kim elendi, 6 mart işte benim stilim eleme gecesi kıyafetleri, dün akşam tv8 bu tarz benim kim elendi, işte benim stilimde dün kim elendi,
- Reklamlar -


Kategori: , , , ,

0 yorum

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com