Googlede Ara

AJDA PEKKAN YAKARIM CANINI ŞARKI SÖZLERİ AJDA PEKKAN YENİ ALBÜM ŞARKILARI


- Reklamlar -
Ajda Pekkan,yeni albüm indir,Ajda Pekkan Yakarım Canını şarkıları,Ajda Pekkan Yakarım Canını şarkı sözleri,Ajda Pekkan Yakarım Canını  albümü,

Pop müziğinin süper starı Ajda Pekkan'ın, DMC etiketiyle yayınlanan "Yakarım Canını" isimli single çalışması sevenleri ile buluştu. Albüm için imajını da değiştiren sanatçı 69 yaşına rağmen sergilediği performansı ve güzelliği ile herkesi kendine hayran bıraktı.

Tersane - i Amire’de 120 kişilik bir ekiple çekilen klibin yönetmenliğini Ayşe Ersayın yaptı. Uzun süredir müzikseverler tarafından merakla beklenen yeni şarkısı 'Yakarım Canını' isimli şarkıyı dört farklı versiyonla seslendirdi. Ajda Pekkan şarkının alaturka versiyonunu ise tamamı canlı kayıtla yorumlayarak bir ilke de imza attı. Düzenlemesini Volga Tamöz'ün yaptığı 'Yakarım Canını' isimli şarkının sözü ve müziği ise Can Tanrıyar'a ait.

Ajda Pekkan Yakarım Canını Şarkı Sözleri

Bu aşk yaktı canımı hiç mi
Düşünmedin giderken yarını
Bu aşk yaktı canımı hiç mi
Düşünmedin giderken yarını

Sen yine benim aşkım olmayacaksan
Yaktığı kadar yakarım canını
Yakarım canını yakarım canını
Sen sonunda gelip beni alacaksın

O gün aşk deliliktir anlayacaksın
Aşk bu oyun değil anlayacaksın
Ağlayacaksın arayacaksın
Aşk bu oyun değil ağlayacaksın arayacaksın

Anlatacaksın aşkı bana, aşkı bana
Bu aşk sarmaşık gibi
Şarmış hem fikrimi hem ciğerimi
Sen yine benim aşkım olmayacaksan
Yaktığın kadar yakarım canını

Yakarım canını yakarım canını
Sen sonunda gelip beni alacaksın
O gün aşk deliliktir anlayacaksın
Aşk bu oyun değil anlayacaksın


Ağlayacaksın arayacaksın
Aşk bu oyun değil ağlayacaksın arayacaksın
Anlatacaksın aşkı bana, aşkı bana
- Reklamlar -


Kategori: , , , ,

3 yorum:

  1. Yaktığın kadar yakarım canını teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Diğer şarkılar bir yana bu şarkı bir yana ilk sevgilimle birlikte dinlemiştim, şimdi tek başıma dinliyorum benim için anlam yüklü.

    YanıtlaSil
  3. Ajda her zamanki gibi güzel şarkı yapmış

    YanıtlaSil

haberler4-blogspot-com yeni-sarkisozleri-blogspot-com